Brood buik ?

Ik heb wel eens gehoord over een broodbuik ............klopt het dat als je veel brood eet je ook een ontzettend dikke buik krijgt ???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Ik geloof het pertinent niet. Als je om 8.00 - 10.00 - 12.30 en 15.30 uur brood eet met verantwoord beleg, wordt je beslist niet dik. Het helpt in veel gevallen juist om af te vallen, omdat dan het kacheltje aanblijft en je energie steeds verbrand wordt.

Sommige mensen die te weinig brood eten vallen niet af omdat hun motor steeds in de slaapstand valt. Dan verbrand je helemaal nies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor je duidelijke antwoordt .
Ans.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nogmaals bedankt .

Andere antwoorden (4)

dat valt wel wat mee
ik denk dat het meer invloed heeft wat je op je brood doet.
als je elke dag een dikke laag chocoladepasta erop doet dan word je eerder dik jah
14 jaar geleden
Wat vaak voor een "bierbuik" wordt aangezien is in feite meer een "broodbuik" ofwel een Kool-Hydratenbuik, die KH (glucose)worden in vet omgezet en als je niet genoeg beweegt krijg je een buik of dikke dijen of waar het vet zich ook wil afzetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor je duidelijke antwoordt .
Ans.
Ik geloof niet dat je een dikke buik krijgt van brood alleen, zelfs niet dat je een buik krijgt van bier alleen... Ik geloof niet eens in een bierbuik...

Wat ik wel geloof is dat speciaal mannen boven de 45 een buikschort krijgen, dat is heel normaal en komt alleen al door de leeftijd... Dat buikschort is een vetdepot, dat ontstaat door de afzetting op die speciale plek, genaamd het bierbuikje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor je duidelijke antwoordt .
Ans.
In brood zitten veel koolhydraten deze worden omgezet in suikers dus energie. Door teveel suikers te eten wordt je dik maar om nou te zeggen dat je een broodbuik hebt klopt niet. Want als je veel vet eet komt het toch ook niet alleen op 1 plek terecht zoals je buik