Ja, heel normaal. Het menselijke lichaam is bedekt met haar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Gast11768;

Niet bij de vrouwen die ik zo intiem (heb ge)ken(d). Gelukkig niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja is niks mis mee, heel normaal dat mensen haar hebben, ook als dat niet alleen op je hoofd zit.

Toegevoegd na 3 minuten:
Kijk bewijs dat het normaal is omdat meer vrouwen er haartjes hebben:

Bij de meeste vrouwen staan rond de tepels enkele haren. Die groeien vanuit de vetkliertjes in de tepelhof en maken deel uit van de normale haarverdeling over het lichaam. Als je ze storend vindt, mag je ze best heel voorzichtig met een pincetje uittrekken. Het is niet zo dat ze dan sneller, stugger of veelvuldiger zullen terugkomen. Zo'n haartje durft echter weleens naar binnen te groeien: je tepelhof zal dan een pijnlijke, rode en soms gezwollen plek vertonen. Probeer hier niet zelf aan te verhelpen, maar raadpleeg zo snel mogelijk je arts. Vrouwen kampen met een overdreven beharing op armen, benen en in het aangezicht, zullen vaak ook rond de tepels veel haargroei vertonen. In dat geval kunnen geneesmiddelen aangewezen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De gladgeschoren man of vrouw is zo in de mode , dat deze vraag alleen op kan duiken als we het spoor wat bijster zijn over hoe een normaal lichaam er eigenlijk uit ziet.
Mannen die flink veel opvallender haar hebben en zich laten harsen of scheren.
Vrouwen die pijnlijke behandelingen ondergaan en hun lichaam modelleren en secuur ieder onvertogen haartje met wortel en al verwijderen is zo onnatuurlijk.
Dat haar zit er niet voor niets.
Het is als bescherming bedoeld.
Maar wij mensen weten alles weer beter en verwijderen
alle haar, op het hoofd echter kan niet genoeg haar zitten en planten we bij en/of nemen haarextenties.
Ja , wat haartjes rond de tepels van ook vrouwen is normaal.
Het verwijderen kan zelfs infecties veroorzaken.
Dat we hier en daar wat haar verwijderen, daar is niets mis mee.
Als we op deze manier echter de juiste partner moeten vinden, lijkt me dat geen goed idee.
Als we dan niet op de haargroei blijven letten, zien we elkaar (man en vrouw) zoals we geschapen zijn.
We worden steeds ouder en kunnen dat vaak niet zo goed verbergen als La Paay
WELCOME TO THE REAL WORLD!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja waarom niet : de vrouwen hebben meer haartjes dan mannen alleen zijn die haartjes bijna niet te zien . een vrouw heeft een veel fijnere haargroei dan een man .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn inderdaad vrouwen met zware beharing die ook haren rondom de tepels hebben. Niet veel hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, ik weet niet of alle vrouwen het hebben, maar het is in ieder geval niet heel zeldzaam. Lichaamshaar is sowieso hartstikke normaal. In de media zie je bij vrouwen weinig lichaamshaar, waardoor je zou kunnen denken dat vrouwenlichamen haarloos horen te zijn. Maar dat is allemaal nep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk bijna iedere vrouw enkele haartjes heeft rond de tepels. Gelukkig kun je die makkelijk epileren. Het komt ook voor dat vrouwen meer dan enkele haartjes hebben. Dat komt niet zo vaak voor, maar is ook niet abnormaal. Misschien komt het door hormoonhuishouding, maar volgens mij zijn er ook genetische factoren.