Ik wil graag vroeger opstaan maar het lukt niet. Wat kan helpen??

Ik ben werkloos en heb geen stok achter de deur om vroeg uit bed te komen. Toch wil ik niet de halve dag verslapen. Ik ga al vroeger naar bed maar word echt heeeel moeilijk wakker! Lijkt wel of ik in coma lig!

Weet jij het antwoord?

/2500

's winters heb ik hier ook altijd last van. Zelf heb ik een wake up light het helpt wel om iets meer energie te hebben in de ochtend. Ook heb ik een wekker gehad met de carnaval festival erop (efteling, irritant muziekje). Niet de prettigste manier om wakker te worden maar het helpt wel. Het makkelijkste is om de wekker buiten hand bereik te zetten zodat je wel op moet staan.

Ben je al naar de dokter geweest voor een bloedonderzoek? Heb ooit hetzelfde als jij gehad, en dat bleek toen een ijzertekort te zijn. Op te lossen met ijzerpillen :)

Vrijwilligerswerk kan een oplossing zijn. Als je geen baan kunt vinden, kun je misschien anderen helpen. Dit vult meteen het gat in je cv en dat kan een volgende werkgever over de streep trekken om jou aan te nemen. Je wilt immers graag aan de slag zijn. Ga eens langs ('s middags kan dat ook) bij een vrijwilligerscentrale en vraag naar de mogelijkheden. Succes!

wat je nodig hebt is een stok achter de deur, een reden. werk, zoek een baan, of vrijwilligers werk of een baantje met een halve uitkering en iets anders daarnaast mogelijkheden te over. dus eerst die wekker op 8 uur, koffie/thee, boterham, douchen half negen naar buiten, red je dit niet in een half uur, dan sta je om half acht op. vanaf nu is het vanaf half negen jouw baan : werk zoeken en vraag nou niet waar, ik heb al diverse tips zien staan bij antwoorden en reacties. iedere dag moet jij er op uit om jouw taak te vervullen: zo snel mogelijk werk vinden, bij voorkeur voor de kerst! en dat is niet onmogelijk. als je dit zou lukken voel jij je met de kerst en oud&nieuw een nieuw mens! geloof me : dat werkt namelijk! en door dit ritme met werk zoeken op te bouwen, doe je al je best voor straks als je een baan hebt, dan ben je alweer gewend aan een ritme, wat je teslotte kwijt was! doe je best, ga achter die baan aan, 't kan, er is werk!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100