Ik ben afgevallen, maar niet op plekken waar ik dat graag zou hebben zoals mijn buik, hoe kan ik daar afvallen?

het meeste "vet" zit op mijn buik, ik ben daar nauwelijks afgevallen, hoe kan ik daar afvallen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Wat voor afvalmethode/dieet/levensstijlaanpassing heb je gebruikt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met afvallen komt de buik vaak wat later aan de beurt. Misschien ben je nog niet lang bezig?

Antwoorden (5)

Ga naar de sportschool. Hier heb je genoeg aparaten die specifiek op de buikzone gericht zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Liposuctie...
Zelf kan je het echt niet. Plaatselijk afvallen bestaat niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tis een perfect advies.. Maar blijkbaar niet wat je wilt horen.
Voor niets gaat de zon op...
Dat is ook logisch, omdat je vet door middel van vetverbranding verdwijnt over je gehele lichaam, niet op specifieke plekken.
Het verbranden van vet gebeurt door een goed voedingspatroon en beweging. Je kunt wel het "probleem"gebied extra trainen, zodat de spieren sterker en strakker worden.
Dat betekent dus: doorgaan met afvallen, totdat je de resultaten ziet bij je buik.
Waar je wel op moet letten als je vrouw bent: een buik van een vrouw is wat "gevulder" dan die van een man.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/34311-plaatselijk-afvallen-kan-dat.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt niet plaatselijk afvallen.
Als vrouw houd je nu eenmaal vaak vet vast op de buik, dat is ook noodzakelijk voor de vruchtbaarheid.

Is het echt nodig dat je vet op je buik verliest? Of vergelijk je jezelf met het onrealistische beeld van de strakke dames in de bladen en reclames?

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik weet niet op wat voor manier je bent afgevallen, maar als je een voedingsschema volgt met volwaardige granen, groente, fruit, eiwitten, gezonde vetten etc. dan kom je een heel eind.
Liefst zo min mogelijk suiker, zout, frisdranken, vruchtensappen en chemische producten. Vooral puur en vers eten.
Als je dit combineert met krachttraining en cardio (elke dag 20-30 minuten) ga je zeker resultaat zien, ook bij je buik.

Maar het gaat waarschijnlijk nooit een sixpack worden, dat is voor de meeste vrouwen niet haalbaar op een gezonde manier.
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed geantwoord!
als je het lichaam van een vrouw ziet die aan bodybuilden doet, kan je verliefd worden op bijvoorbeeld een slanke buik of, smaken verschillen, afschuwelijke niet vrouwelijk spierballen of het gebrek aan (weggetrainde) borsten.

dat zijn de resultaten van jarenlange zeer intensieve trainingen, met of zonder sportcoach, maar in niets te vergelijken met normale vrouwen die hier of daar pondjes (vet) op bepaalde plekken wèg willen hebben.
en dan vooral niet dáár, maar alleen maar dáár!
dat is moeilijk en zoals al eerder gezegd, bij vrouwen is de buik anders, biologisch gezien, dus wordt deze beschermd.

antwoord: je kunt daar amper op normale manier afvallen.