Waar kan ik online een overzicht vinden van de huidige tabaks prijzen?

(Overzicht van de prijs per merk)

een maand geleden
LeonardN
een maand geleden
Is het niet zo dat prijzen voor alle merken gelijk zijn (gegeven dezelfde hoeveelheid tabak(soort))?
bramk05
een maand geleden
Volgens mij niet, had begin vorige week een pakje pall mall red van 60g gehaald en die koste €18,50, en eergister betaalde ik maarliefst €18,70 voor 50g javaanse jongens! De prijs verschilt dus kennelijk wel per merk.
ronron1212
een maand geleden
per 1 juli 2023 is verboden door de Nederlandse overheid om tabakswaren te tonen en prijzen op internet te vermelden.
bramk05
een maand geleden
Ah! Dan weet ik genoeg! Dank!

Geef als eerste antwoord