Ik reageerde op een verdoving in de bovenkaak bij de tandarts met een pijnlijk en rood verhemelte. Is na 10 maanden nog niet over. Is er iets tegen?

Een antwoord op mijn vraag heb ik hier niet gekregen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als ik het goed begrijp heb je nog steeds pijn bij de verdovingsplek, en dat na 10 maanden?
Wat zegt de tandarts ervan? En de huisarts?
Lijkt mij dat deze deskundigen de plek hebben bekeken en verteld wat er aan de hand zou kunnen zijn.

De verdoofde plek is misschien een ontsteking geworden ten gevolge van vuil dat tijdens of na de behandeling is ontstaan.
Heb je een antibioticum gehad?

Het zou ook kunnen dat dat de spuit tegen hard weefsel is gebotst, zoals bv littekenweefsel, ontstaan uit eerdere behandelingen. In dat geval zal duurt het langer voor de pijn weg is. Maar 10 maanden is wel erg lang.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mogelijk heb je reactie op het verdovingsmiddel.

Maak in ieder geval niet nog een keer gebruik van hetzelfde soort verdovingsmiddel totdat je zeker weet dat het niet daaraan ligt.
Een tweede reactie zou een stuk heftiger kunnen zijn.