Bestaat er iets, dat bijna iedereen irriteert, maar waar nog geen uitvinding op is gevonden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

File"s

Muggen

Reclame...

De kabels trafo en oplader bende die je hebt als je pc laptop en gsm gedoe hebt. waarom niet een universeel systeem met uitwisselbare of tegelijkertijd kunnen laden van apperatuur.

Hokjesgeest / generaliseren. 't 'Grappige' is, dat men er vaak geen last van heeft - todat men zelf onder een bepaalde noemer valt, waar de generalisatie op wordt los gelaten. Maar iedereen valt wel onder zulke noemers, en iedereen irriteert zich er aan, als er dan generaliserende beweringen over zo'n groep wordt gemaakt. Daar is natuurlijk wel een 'uitvinding' op: dialoog en wetenschap. Beiden echter, worden meestal niet voldoende geaccepteerd/onarmd door diegenen die de generalisaties maken. Dus blijft 't irriteren... Toegevoegd na 11 uur: Capthavoc heeft me nog op een tweede irritant iets gebracht: nl. de kabelbende overal! Stroom kan (nog) niet betaalbaar/betrouwbaar/veilig draadloos worden verzonden... Gevolg: overal irritante stroomkabels. Er zijn trouwens al wel oplossingen in dezen; maar die zijn nog in hoge mate in ontwikkeling en nog zeker niet toepasbaar voor huishoudelectronica.

willekeurige volgorde?: - jeuk op een plek waar je niet bij kunt - stroomuitval en bv geen internet, falende apparatuur etc. - mishandeling van kinderen en dieren - niet startende auto als je weg moet en haast hebt - spam ondanks alle filters en preventie - plotseling heel ziek worden of ongeluk krijgen

Ja, en dat 's in één woord samen te vatten: Kortzichtigheid! Want dáár valt niet tegen op te praten/redeneren...

blisterverpakkingen.

stof. dan heb je net gestofzuigd en afgestoft en de zon gaat schijnen en overal zie je het weer liggen

Een belastingaanslag?

Angst voor andersdenkenden.

Vandalisme!

ouder worden

De evolutie van ziekteverwekkers.

Schoonmoeders.

Vrouwen die niet kunnen rijden, hahah! (ik ben zelf een vrouw hoor, maar die mannen klagen zo) Nee, even denken. Ik denk dat geweld wel op een heel hoge plaats staat. Zinloos geweld tegen ambulance personeel, conducteurs, buschauffeurs. Aangezien het nog steeds zo veel voorkomt, blijkt het dat er nog steeds geen uitvinding voor gevonden is hoe dit gestopt kan worden.

Kanker, in eerste plaats de opsporing ervan. Mensen lopen er vaak al jaren mee rond voordat het ontdekt wordt. In het begin is genezing, al dan niet met een paardemiddel mogelijk, maar vaak als het ontdekt wordt is het al te laat.

Geluidsoverlast.

Het weer! Iedereen klaagt er over en niemand doet er iets aan!!!

Ik twijfel over de belangrijkste . 1 persoonlijk. altijd maar 5 dagen per week werken moest omgedraaid worden. 2 dagen werken 5 dagen vrij. 2 Algemeen .De verschrikkelijke hongersnood in grote delen van de wereld. Als nr2 opgelost zou worden, dan mag nr 1 vervallen.

Schoonmaken in huis Koortslip blaren

Bedoel je met "iedereen"daadwerkelijk iedereen op deze wereld of alleen de mensen in goeievraag.nl wereldje? Als je wereldwijd bedoelt, denk ik niet dat er één ding is wat irritant is voor iedereen, want je beleving is heel anders als je bijvoorbeeld voortdurend in een oorlogsgebied leeft of doorlopend honger lijdt, of volkomen afgesloten van de rest van de wereld in een jungle. Persoonlijk erger ik me nogal aan de reclames waarin gesuggereerd wordt dat het leven één groot, orgastisch genoegen is als je maar het juiste inlegkruisje draagt.

Negativiteit en egoïsme. Toegevoegd na 2 uur: Oh ja, wespen!

Wachten, ooit zal er iets op gevonden.

Knallend vuurwerk. Rondzoemende vliegen die steeds op je gaan zitten. Buiten rondslingerende plastic zakken, blikjes en flesjes. Mensen die hun hond uitlaten en de poep niet opruimen. (Voor de grap: andere mensen ;-)

t feit dat we stervelijk zijn

Lang niet iedereen zal het irriteren maar wel alle gebruikers van bussen pur schuim.Ook al gebruik je even maar een deel. Binnen een paar dagen is het hele restant in de bus hard en waardeloos

Folders onder je ruitenwissers als je je auto ergens geparkeerd hebt. Bah! Heel makkelijk op te lossen, nl. gewoon dat folderen verbieden, maar daar durft volgens mij niemand aan... Toegevoegd na 1 dag: En nog een "fijne" waar alleen het vrouwlijke deel van de bevolking mee te maken heeft: Hoe pijnlijk een mammografie is... Ai...

Moderators ;)

De democratie.

Discriminatie.

Even egoistisch zijn dan maar, mijn computer ik kan er maar niet tevreden over zijn. constant de dreiging van blue screen of dead. En dan ook nog die Raid 1 instelling en het repareren van de schijven wat zo lang duurt als de stroom een keer uitvalt of mijn computer weer eens niet goed afsluit. Maar ach wat zeur ik dan ook weer ik heb drie gezonde kinderen en vrouw en heb elke dag te eten....

Criminaliteit.!

Winden moeten laten tussen andere mensen . Uitvinding: Een windenvanger voor op kantoor, bus etc. Zodat je die dingen eindelijk zonder gevolgen vrij kan laten vliegen...

File :p

Ik weet niet of het iedereen irriteert, maar mij in elk geval wel, het geluid van bromfietsen!

irritante: muggen,wespen, teken. en sbs 6 (met hun reclame) Toegevoegd na 4 dagen: en natuurlijk: alkida (ofzo iets)

- bolletjes slikkers scanners of straks bommetjes slikkers scanners! Zorgt voor veel verspreiding van elllende - Als je onder de douche staat en opeens elektriciteit en gas uitvallen (een noodknop zou handig zijn ;) - een instant bescherming tegen aanslagen (een soorct cocon ofzo!)

dat fietslampjes een illegale knipperfunctie hebben waar door je vaker op het lampje moet drukken met schone sokken in iets nats gaan staan

De bedrijfsarts die aan je deur komt zaniken als je ziek thuis bent.

het weer!! vooer iedereen is er wel wat. de een vindt het te koud,nat,winderig de ander vindt het te warm,benauwd,droog.

Nou ja, niemand heeft het nog gezegd dus zeg ik t maar. Het lijkt me dat HIV en AIDS redelijk irritant is; en er is nog steeds geen middeltje voor.

De pijn bij een bevalling. Natuurlijk is er de ruggenprik, maar daarmee kan niet alle pijn weggenomen worden!

Kerstverlichting die in de knoop zit.

Sneeuw.

HUFTERIGHEID, daar kunn je je dood aan ergeren. er iets aan doen maakt het ook alleen maar erger

De Dood?

Kabels die in de knoop raken vooral met oordopjes.

niet werkende computer als je iets simpels wilt doen en je niets veranderd hebt en ie t daarvoor altijd wel deed

Het moeten poepen!

Troep. 't Ruimt zichzelf nog steeds niet op...

Een snurkende man in bed..

Geen communicatie tussen afdelingen van bedrijven. Zoals ZIGGO,VODAFONE en de meest irritante .......het UWV.

1. "... al onze medewerkers zijn in gesprek..." Ik denk dan vaak die zitten gewoon koffie te leuten grrrrr 2. verkouden worden 3. verkouden zijn 4. weer verkouden worden :P 5. wc's op stations (zijn vaak ontzettend smerig maar je moet er wel voor betalen, nou dan mag je wel wat reinheid verwachten) 6. dat (huishoudelijke) apparatuur kapot gaat als de garantie nèt is verlopen 7. of op zaterdagavond als de winkels dicht zijn :P 8. de kreet "zinloos geweld" Bestaat er dan ook zinVOL geweld??? Volgens mij is geweld zo wie zo zinloos 9. mensen die denken dat ze alles weten/kunnen en als laatste: 10. (grapje): mensen die zomaar een top 10 vol kunnen pennen. Nou ja 9 dan :) Toegevoegd na 38 seconden: Oh ja en MUGGENNNNN

Ja zeker!!! Die #&^% doosjes waar vershoudfolie in zit. Er is nog niets waarbij je makkelijk folie kunt uitrollen en afknippen zonder gedoe.

Bumperkleven / asociale weggebruikers Expres harde boeren laten!

Dekens die 's nachts overdwars gaan liggen en waar je, als je slaapdronken bent, niets meer van snapt als je 's nachts wakker wordt met koude voeten. Verder moet er ook een oplossing komen voor verse eieren die niet te pellen zijn.

Politieke criminaliteit

Mensen die een bom meenemen in een vliegtuig zodat iedereen die in het vliegtuig zit opnieuw gecontroleert moet worden en zo minstens 2 uur vertraging hebben. Mensen op TV die teveel aandacht nodig hebben, zoals Gerard Joling.

Een scheet van een ander. Deze stinkt per definitie! Wat zou de wereld toch lekker ruiken als je een pilletje kon slikken waardoor je een heerlijk geurend windje kon produceren. Aan de andere kant gaat niemand graag naar de WC als er een ander net voor je met de toiletverfrisser heeft gespoten. Onbewust realiseer je je dan dat je andermans poeplucht overgoten met dennengeur over je longen neemt... ;0)

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scheet

Reclame op TV.

Zondagmiddag...drukke braderie...ouders met wandelwagentjes vol blatende kinderen, die of constant tegen je hielen aan knallen, of plots gezellig midden in het nauwe looppad blijven kletsen met andere gezellige ouders. GRRRRRRRRRR.

Bronnen:
http://hetniettegenmensendienietdoorlopeni...

Winkelpersoneel dat meer interesse heeft in elkaar dan in de klant. Toegevoegd na 1 minuut: O ja en dat het op tv lijkt alsof er maar een paar BN-ers zijn. Altijd weer die Joling, Nance, de Frogers en Gordon.

Ha, die Slimshady; IJzel. En onbetrouwbare fietsverlichting. Of anders verpakkingen die je nooit zonder knoeien helemaal goed leeg krijgt.

Domme mensen

Dat plekje achter de kast waar je niet bij kunt maar waar wel alle verloren sokken, pennen, scharen, aanstekers en aardappelschilmesjes belanden. Daar zouden we 's iets op moeten vinden. (Als de voor de hand liggende oplossingen zouden werken, waren de verdwijnplekjes ondertussen wel verdwenen.)

Autoramen die bevriezen. Een veel betere vinding dan het krabben, het gooien van een doek over de auto of het binnen zetten (!) is nog niet echt gevonden.

Haardrogers en andere apparaten die teveel lawaai maken.

1. geluidloze grasmachines 2. wijn zonder sulfiet 3.Hooligans zonder geweld 4. school zonder verveling 5. bazen zonder dominantie 6. leger zonder wapens 7. voedsel zonder toevoegingen 8. computers, hifi, gsm , gps ,auto's die de handleiding zelf automatisch uitvoeren, diagnoses stellen en oplossen 9. fietsbanden die nooit stuk gaan 10. spaarbanken met reeële interestvoet 11. treinen op tijd 12. wassen zonder strijk 13 koken met automatisch zelfreinigende kookpannen 14 telefoons in de dienstensector die beantwoord worden binnen de 3 tellen 15.geld dat niet tussen de vingers verdwijnt.....

Gladheid door sneeuw/ijzel op de weg, waardoor je niet fatsoenlijk en veilig kunt reizen (met de fiets, auto, bus, trein, zelfs lopend.. enz!) Hier lijkt DE uitvinding pekel te zijn, maar er gebeuren veel ongelukken en bussen en treinen vallen na een laagje sneeuw gewoon uit. Irritant!

Mijn eigen persoontje....

Oorlog.

Als ik op de kalverstraat of waar dan ook lekker loop te winkelen............ en uit alle winkels rechts en links komt MUZIEK ..........VRESELIJK IRRITANTen dat wordt je zomaar opgelegt ZONDER DAT JE HET WIL !!! IK HAAT DAT .

broekaseffect. hond uitlaten. ongeluuken met vuurwerk eigenwijze beagles

Totaal geen antwoord op je vraag, maar kon het niet laten dit te delen: Hier een uitvinding die iets heeft opgelost waar waarschijnlijk nog niemand zich ooit aan geïrriteerd heeft: http://www.youtube.com/watch?v=Z86V_ICUCD4

Het gedrag van andere mensen om je heen. De meeste frustraties komen daar vandaan. Vandaag op de weg afgesneden door een aso die niet eens sorry zegt... Die fietser die ineens voor de auto opduikt... Die meneer die bij de kassa doodsimpel naar voren loopt en als eerste afrekend... Je buren die weer eens te veel herrie maken... De kat van de buren die in jou tuin poept... Enz... Je ergert je het meest aan de medemens.

hangjongeren, mensen die hun honden niet bij zich kunnen houden, bellen op openbare plekken (de trein bijv.), mensen die 80 rijden op een 100 km/p weg/snelweg, de overheid met die verrotte maximum snelheden (op de snelweg richting Rotterdam is het in de spits 50), een te trage download verbinding, gemeentes die niet genoeg zout hebben, leraren, mensen die hun afspraken niet na komen. mensen die de verkeerde bodyscan's hebben besteld(ja ik bedoel schiphol en NTCb)

bureaucratie. waarbij je vaak onnodig veel tijd kwijt bent, omdat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100