Bestaat er iets, dat bijna iedereen irriteert, maar waar nog geen uitvinding op is gevonden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie vraag!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ben benieuwd naar de antwoorden.+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pfoeh! ;-)

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk, files! Met slechts één woordje het beste antwoord van de 74!

Andere antwoorden (77)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Reclame...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar is wel een oplossing voor: ga op een bootje zitten, neem aan stel boeken mee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zou een videorecorder bestaan met een skip advertising functie.
Ik hoor er nu niks meer over, schijnbaar wordt dat tegengehouden door de reclame industrie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
IS toch heel eenvoudig ? Niet naar kijken, niet naar luisteren, niet lezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
reclame makes the world go round
AWM
14 jaar geleden
Volgens mij ligt dat aan de reclamejongens, maar ik kan het mis hebben...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk je eens een wereld zonder reclame in. Hoe brengen producenten en detaillisten hun producten dan nog aan de man? XiniX noemt reclame, maar hij bedoelt waarschijnlijk de reclame op TV. Reclame is echter een breed begrip en beperkt zich niet alleen tot uitingen op de TV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Reclame is heel belangrijk, het is de kunst om reclame aangenamer te maken zodat het niet irriteert maar eerder inspireert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
juist
De kabels trafo en oplader bende die je hebt als je pc laptop en gsm gedoe hebt.
waarom niet een universeel systeem met uitwisselbare of tegelijkertijd kunnen laden van apperatuur.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mee eens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aaahg, ik heb 2 laden vol opladers en trafo's en alles zit altijd inde war... Philips heeft ooit eens een draadloos oplaadmatje op in de handel gehad, maar dat heeft het toen niet gehaald. Onderstaand ook een bericht uit 2007 over draadloos opladen. Doe mij zo'n ding!!! http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=3764
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is een uitvinding en dan leg je je laptop en je mobiel op een matje waar iets in zit en dan laat het vanzelf op.. zonde dat er ergens een stekkertje in moet.. weet alleen niet hoe het heet en of het echt al goed ontwikkeld is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fabrikanten willen hier niks aan doen. Dat is vaak het probleem van ons systeem dat er te weinig standaarden ontstaan en veel systemen langs elkaar zodat je steeds het dure onderdeeltje van een specifieke fabrikant moet hebben.
capthavoc
14 jaar geleden
inderdaad pure geldklopperij je moest eens weten hoe duur die kabeltje zijn als je ze los moet kopen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zo'n draadloos matje voor mijn PS3 controllers en nokia. Geweldig. Maar die is nieuw niet uit 2007 ofzo.
Hokjesgeest / generaliseren.

't 'Grappige' is, dat men er vaak geen last van heeft - todat men zelf onder een bepaalde noemer valt, waar de generalisatie op wordt los gelaten. Maar iedereen valt wel onder zulke noemers, en iedereen irriteert zich er aan, als er dan generaliserende beweringen over zo'n groep wordt gemaakt.
Daar is natuurlijk wel een 'uitvinding' op: dialoog en wetenschap. Beiden echter, worden meestal niet voldoende geaccepteerd/onarmd door diegenen die de generalisaties maken.
Dus blijft 't irriteren...

Toegevoegd na 11 uur:
Capthavoc heeft me nog op een tweede irritant iets gebracht: nl. de kabelbende overal!
Stroom kan (nog) niet betaalbaar/betrouwbaar/veilig draadloos worden verzonden... Gevolg: overal irritante stroomkabels.
Er zijn trouwens al wel oplossingen in dezen; maar die zijn nog in hoge mate in ontwikkeling en nog zeker niet toepasbaar voor huishoudelectronica.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, en dat 's in één woord samen te vatten: Kortzichtigheid!

Want dáár valt niet tegen op te praten/redeneren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
blisterverpakkingen.
Rieneke1
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aaagh, die harde blisters waar techno-gadgets in verpakt zitten, waar je gegarandeerd niet doorheen komt zonder snee in je vinger of doormidden gebroken schaar of kras op je tafel van het mes waar je mee uitgeschoten bent... Aaagh, de horror, de horror!
stof.
dan heb je net gestofzuigd en afgestoft en de zon gaat schijnen en overal zie je het weer liggen
14 jaar geleden
Een belastingaanslag?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rose
14 jaar geleden
Ik ben altijd weer blij als ik weer meer belasting mag gaan betalen...
Angst voor andersdenkenden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vandalisme!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ouder worden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De evolutie van ziekteverwekkers.
14 jaar geleden
Schoonmoeders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrouwen die niet kunnen rijden, hahah!

(ik ben zelf een vrouw hoor, maar die mannen klagen zo)

Nee, even denken. Ik denk dat geweld wel op een heel hoge plaats staat. Zinloos geweld tegen ambulance personeel, conducteurs, buschauffeurs.

Aangezien het nog steeds zo veel voorkomt, blijkt het dat er nog steeds geen uitvinding voor gevonden is hoe dit gestopt kan worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook mannen die niet kunnen rijden, maar denken dat ze het wel kunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bravo, heel juist opgemerkt Deirdre.
Kanker, in eerste plaats de opsporing ervan. Mensen lopen er vaak al jaren mee rond voordat het ontdekt wordt. In het begin is genezing, al dan niet met een paardemiddel mogelijk, maar vaak als het ontdekt wordt is het al te laat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geluidsoverlast.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het weer!
Iedereen klaagt er over en niemand doet er iets aan!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik twijfel over de belangrijkste .

1 persoonlijk. altijd maar 5 dagen per week werken moest
omgedraaid worden.
2 dagen werken 5 dagen vrij.

2 Algemeen .De verschrikkelijke hongersnood in grote
delen van de wereld.

Als nr2 opgelost zou worden, dan mag nr 1 vervallen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nummer 1 is toch gemakkelijk op te lossen... neem ontslag en zoek een andere baan van 16 uur per week...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik een heel eenvoudige rekensom maak . HELAAS.
Schoonmaken in huis
Koortslip
blaren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je met "iedereen"daadwerkelijk iedereen op deze wereld of alleen de mensen in goeievraag.nl wereldje? Als je wereldwijd bedoelt, denk ik niet dat er één ding is wat irritant is voor iedereen, want je beleving is heel anders als je bijvoorbeeld voortdurend in een oorlogsgebied leeft of doorlopend honger lijdt, of volkomen afgesloten van de rest van de wereld in een jungle. Persoonlijk erger ik me nogal aan de reclames waarin gesuggereerd wordt dat het leven één groot, orgastisch genoegen is als je maar het juiste inlegkruisje draagt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Negativiteit en egoïsme.

Toegevoegd na 2 uur:
Oh ja, wespen!
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snap die min niet, hoor. Wespen, brrrrrrrrr!!! pluske ;-)
Wachten, ooit zal er iets op gevonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
diep
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja maar je hebt er nu tog last van ;)
'ooit' kan ook over een eeuw zijn hè ;)
Knallend vuurwerk.
Rondzoemende vliegen die steeds op je gaan zitten.
Buiten rondslingerende plastic zakken, blikjes en flesjes.
Mensen die hun hond uitlaten en de poep niet opruimen.

(Voor de grap: andere mensen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
t feit dat we stervelijk zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lang niet iedereen zal het irriteren maar wel alle gebruikers van bussen pur schuim.Ook al gebruik je even maar een deel. Binnen een paar dagen is het hele restant in de bus hard en waardeloos
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Folders onder je ruitenwissers als je je auto ergens geparkeerd hebt. Bah! Heel makkelijk op te lossen, nl. gewoon dat folderen verbieden, maar daar durft volgens mij niemand aan...

Toegevoegd na 1 dag:
En nog een "fijne" waar alleen het vrouwlijke deel van de bevolking mee te maken heeft: Hoe pijnlijk een mammografie is... Ai...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moderators ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De democratie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Discriminatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even egoistisch zijn dan maar, mijn computer ik kan er maar niet tevreden over zijn. constant de dreiging van blue screen of dead. En dan ook nog die Raid 1 instelling en het repareren van de schijven wat zo lang duurt als de stroom een keer uitvalt of mijn computer weer eens niet goed afsluit.
Maar ach wat zeur ik dan ook weer ik heb drie gezonde kinderen en vrouw en heb elke dag te eten....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Criminaliteit.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Winden moeten laten tussen andere mensen . Uitvinding: Een windenvanger voor op kantoor, bus etc. Zodat je die dingen eindelijk zonder gevolgen vrij kan laten vliegen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of het iedereen irriteert, maar mij in elk geval wel, het geluid van bromfietsen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hoort tog zo
Auto's met diesel hebben nog ergere geluiden dan een bromfiets 'vinden de meeste mensen'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik bedoel die bromfietsen met zo'n knetter geluid, erg hard. Ik heb nog nooit een auto zo'n geluid horen maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom een min, vind iemand het een prettig geluid?????
irritante: muggen,wespen, teken.

en sbs 6 (met hun reclame)

Toegevoegd na 4 dagen:
en natuurlijk: alkida (ofzo iets)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- bolletjes slikkers scanners of straks bommetjes slikkers scanners! Zorgt voor veel verspreiding van elllende
- Als je onder de douche staat en opeens elektriciteit en gas uitvallen (een noodknop zou handig zijn ;)
- een instant bescherming tegen aanslagen (een soorct cocon ofzo!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat fietslampjes een illegale knipperfunctie hebben waar door je vaker op het lampje moet drukken
met schone sokken in iets nats gaan staan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De bedrijfsarts die aan je deur komt zaniken als je ziek thuis bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het weer!!
vooer iedereen is er wel wat.
de een vindt het te koud,nat,winderig
de ander vindt het te warm,benauwd,droog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ja, niemand heeft het nog gezegd dus zeg ik t maar.
Het lijkt me dat HIV en AIDS redelijk irritant is; en er is nog steeds geen middeltje voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zijn wel hard op weg ermee! +1
De pijn bij een bevalling. Natuurlijk is er de ruggenprik, maar daarmee kan niet alle pijn weggenomen worden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kerstverlichting die in de knoop zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helemaal waar +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HUFTERIGHEID, daar kunn je je dood aan ergeren.
er iets aan doen maakt het ook alleen maar erger
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kabels die in de knoop raken vooral met oordopjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet werkende computer als je iets simpels wilt doen en je niets veranderd hebt en ie t daarvoor altijd wel deed
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het moeten poepen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Troep. 't Ruimt zichzelf nog steeds niet op...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een snurkende man in bed..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen communicatie tussen afdelingen van bedrijven. Zoals ZIGGO,VODAFONE en de meest irritante .......het UWV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. "... al onze medewerkers zijn in gesprek..." Ik denk dan vaak die zitten gewoon koffie te leuten grrrrr
2. verkouden worden
3. verkouden zijn
4. weer verkouden worden :P
5. wc's op stations (zijn vaak ontzettend smerig maar je moet er wel voor betalen, nou dan mag je wel wat reinheid verwachten)
6. dat (huishoudelijke) apparatuur kapot gaat als de garantie nèt is verlopen
7. of op zaterdagavond als de winkels dicht zijn :P
8. de kreet "zinloos geweld" Bestaat er dan ook zinVOL geweld??? Volgens mij is geweld zo wie zo zinloos
9. mensen die denken dat ze alles weten/kunnen

en als laatste:

10. (grapje): mensen die zomaar een top 10 vol kunnen pennen. Nou ja 9 dan :)

Toegevoegd na 38 seconden:
Oh ja en MUGGENNNNN
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een plusje omdat ik lees dat het uit het hart komt +1
MoniqueT
14 jaar geleden
dank je wel! en ik maar denken dat ik me niet zo erger aan dingen... :s
Ja zeker!!! Die #&^% doosjes waar vershoudfolie in zit. Er is nog niets waarbij je makkelijk folie kunt uitrollen en afknippen zonder gedoe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bumperkleven / asociale weggebruikers

Expres harde boeren laten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dekens die 's nachts overdwars gaan liggen en waar je, als je slaapdronken bent, niets meer van snapt als je 's nachts wakker wordt met koude voeten.

Verder moet er ook een oplossing komen voor verse eieren die niet te pellen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Politieke criminaliteit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen die een bom meenemen in een vliegtuig zodat iedereen die in het vliegtuig zit opnieuw gecontroleert moet worden en zo minstens 2 uur vertraging hebben.

Mensen op TV die teveel aandacht nodig hebben, zoals Gerard Joling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een scheet van een ander. Deze stinkt per definitie!

Wat zou de wereld toch lekker ruiken als je een pilletje kon slikken waardoor je een heerlijk geurend windje kon produceren.

Aan de andere kant gaat niemand graag naar de WC als er een ander net voor je met de toiletverfrisser heeft gespoten. Onbewust realiseer je je dan dat je andermans poeplucht overgoten met dennengeur over je longen neemt... ;0)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Reclame op TV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zondagmiddag...drukke braderie...ouders met wandelwagentjes vol blatende kinderen, die of constant tegen je hielen aan knallen, of plots gezellig midden in het nauwe looppad blijven kletsen met andere gezellige ouders. GRRRRRRRRRR.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Winkelpersoneel dat meer interesse heeft in elkaar dan in de klant.

Toegevoegd na 1 minuut:
O ja en dat het op tv lijkt alsof er maar een paar BN-ers zijn. Altijd weer die Joling, Nance, de Frogers en Gordon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Slimshady;

IJzel. En onbetrouwbare fietsverlichting. Of anders verpakkingen die je nooit zonder knoeien helemaal goed leeg krijgt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Domme mensen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat plekje achter de kast waar je niet bij kunt maar waar wel alle verloren sokken, pennen, scharen, aanstekers en aardappelschilmesjes belanden. Daar zouden we 's iets op moeten vinden. (Als de voor de hand liggende oplossingen zouden werken, waren de verdwijnplekjes ondertussen wel verdwenen.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Autoramen die bevriezen. Een veel betere vinding dan het krabben, het gooien van een doek over de auto of het binnen zetten (!) is nog niet echt gevonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haardrogers en andere apparaten die teveel lawaai maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. geluidloze grasmachines 2. wijn zonder sulfiet 3.Hooligans zonder geweld 4. school zonder verveling 5. bazen zonder dominantie 6. leger zonder wapens 7. voedsel zonder toevoegingen 8. computers, hifi, gsm , gps ,auto's die de handleiding zelf automatisch uitvoeren, diagnoses stellen en oplossen 9. fietsbanden die nooit stuk gaan 10. spaarbanken met reeële interestvoet 11. treinen op tijd 12. wassen zonder strijk 13 koken met automatisch zelfreinigende kookpannen 14 telefoons in de dienstensector die beantwoord worden binnen de 3 tellen 15.geld dat niet tussen de vingers verdwijnt.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gladheid door sneeuw/ijzel op de weg, waardoor je niet fatsoenlijk en veilig kunt reizen (met de fiets, auto, bus, trein, zelfs lopend.. enz!)
Hier lijkt DE uitvinding pekel te zijn, maar er gebeuren veel ongelukken en bussen en treinen vallen na een laagje sneeuw gewoon uit. Irritant!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn eigen persoontje....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik op de kalverstraat of waar dan ook lekker loop te winkelen............ en uit alle winkels rechts en links komt MUZIEK ..........VRESELIJK IRRITANTen dat wordt je zomaar opgelegt ZONDER DAT JE HET WIL !!!
IK HAAT DAT .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
broekaseffect.
hond uitlaten.
ongeluuken met vuurwerk
eigenwijze beagles
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Totaal geen antwoord op je vraag, maar kon het niet laten dit te delen:
Hier een uitvinding die iets heeft opgelost waar waarschijnlijk nog niemand zich ooit aan geïrriteerd heeft:

http://www.youtube.com/watch?v=Z86V_ICUCD4
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grappig, haha! Ook die reactie eronder: "I want one, now!" Toch belangstelling voor, blijkbaar!
Het gedrag van andere mensen om je heen.
De meeste frustraties komen daar vandaan.
Vandaag op de weg afgesneden door een aso die niet eens sorry zegt... Die fietser die ineens voor de auto opduikt... Die meneer die bij de kassa doodsimpel naar voren loopt en als eerste afrekend... Je buren die weer eens te veel herrie maken... De kat van de buren die in jou tuin poept... Enz...
Je ergert je het meest aan de medemens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hangjongeren,
mensen die hun honden niet bij zich kunnen houden, bellen op openbare plekken (de trein bijv.),
mensen die 80 rijden op een 100 km/p weg/snelweg,
de overheid met die verrotte maximum snelheden (op de snelweg richting Rotterdam is het in de spits 50),
een te trage download verbinding, gemeentes die niet genoeg zout hebben,
leraren,
mensen die hun afspraken niet na komen.
mensen die de verkeerde bodyscan's hebben besteld(ja ik bedoel schiphol en NTCb)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bureaucratie. waarbij je vaak onnodig veel tijd kwijt bent, omdat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt.