kent iemand een goed dieetforum? (zie toelichting)

Ik probeer al een tijdje af te vallen en nu lijkt het me fijn als er een forum is met andere mensen die afvallen en op die manier elkaar steunen. Ik zou graag een forum willen waar geregeld gepost word. die niet voor een specifiek dieet is want ik vind het fijn zoals ik het nu doe en wil niet graag een ander dieet volgen. En graag een forum waar ook echt mensen met overgewicht op zitten, en niet alleen mensen die niet echt overgewicht hebben, maar er gewoon een kilootje af willen.

alvast bedankt!
Ik denk dat het in deze categorie moet, weet het niet zeker.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Dit lijkt me wel een goed forum: Afvallen is een kwestie van volhouden. De Weegclub helpt daarbij. Elke week je gewicht door geven en het contact met de andere deelnemers motiveert. Iedereen vanaf 18 jaar en ouder kan gratis meedoen. Het maakt niet uit welk dieet je gebruikt. Elk dieet is welkom hier van Atkins tot Weight Watchers en van Sonja Bakker tot Weg met de Weegschaal. Iedereen, met welk dieet dan ook, kan bij ons on-line komen afvallen.

Forum
Wekelijks houden we middels het forum contact met elkaar. Het forum is voor iedereen toegankelijk. Deelnemers krijgen echter ook toegang tot het besloten deel van het forum. En alleen deelnemers mogen posten in het Weegclub forum. Kom je dus maar gauw voorstellen in het "Even voorstellen..." forum. Dan zullen de andere deelnemers je welkom heten. Op het forum vind je ook de "Eetdagboekjes". Daarin kan je bijhouden wat je op een dag gegeten hebt. Een goede manier om feedback te krijgen en kom je er sneller achter wat voor jou bij het afvallen wel en niet werkt. Omdat de boog niet altijd gespannen kan zijn vind je op ons forum ook een aantal babbelfora die soms over hele andere onderwerpen gaan dan afvallen. Vergeet niet, een gezond gewicht is een kwestie van volhouden en dan kan je het maar beter een beetje gezellig maken

http://www.weegclub.nl/forum/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De forums van FatSecret: http://www.fatsecret.com/Community.aspx?pa=ft

Je kunt daar een account aanmaken en invullen wat je op een dag eet. De site houd dan bij hoeveel je gegeten hebt en wat de voedingswaardes daarvan zijn.
Er zit een heel forum bij, en ze hebben ook een app (Calorie Counter by FatSecret).
Ritsuka
11 jaar geleden
http://www.valtaf.nl/

Wil je afvallen? Meld je nu gratis aan.
Ontvang een eigen profiel waar je kunt bijhouden wat je weegt, wat je hebt gegeten en hoeveel je nog moet afvallen om je streefgewicht te bereiken.