Is het altijd een reden om naar de dokter te gaan,wanneer je vermoedt dat je prostaat groter wordt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dat is het zeker. Een veelvoorkomende ziekte is bijvoorbeeld prostaatkanker: dit is, als men er op tijd bij is, goed te behandelen. In de meeste gevallen zal het loos alarm zijn, maar het kan zeker geen kwaad om het even door een arts te laten controleren. Beter een doktersbezoek teveel dan een doktersbezoek te laat: het gaat immers om je gezondheid, één van de belangrijkste dingen die er zijn.

Toegevoegd na 2 minuten:
Meer over de prostaat in de link.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja, liever voor niks naar de dokter dan ineens doodgaan, zeg ik maar altijd.
Je betaalt tenslotte niet voor niks elke maand je verzekering.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
JA! dit is altijd een reden.
Hoeft natuurlijk geen prostaatkanker te zijn maar hoe eerder je een diagnose laat stellen des te beter is het behandelbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me wel ja, dat ding wordt niet zomaar groter...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja... al is het maar ter geruststelling!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk had je i.p.v. dit te vragen al onderweg moeten zijn!
Luister naar een ervaringsdeskundige,GA en zo snel mogelijk.