wat zijn de beste plaatsen om een tatoeage op je 16de te laten zetten?

ik ben net 16 geworden en ik krijg een tatoeage voor mn verjaardag ik zou graag willen weten wat de beste plaatsen zijn zodat het niet als ik 18 ben helemaal uitgerekt is. ik zou een tatoeage op mijn schouderbladen willen maar ik weet niet of dit zo verstandig is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Op je onderarm is een optie net zoals op je voet, onderbeen of schouderblad(en).

Je lichaam groeit en veranderd.
Daardoor heb je op plaatsen als je bovenarm, buik en zij meer kans dat je tattoo zal uitrekken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op je schouderbladen kan best hoor. Maar ik geef je wel een tip, weet wat je wilt zetten en realiseer dat je letterlijk getekent bent voor het leven. Want ik vind je wel erg jong. Er is ook reden dan het pas mag zonder toestemming op je 18e. Realiseer je dat goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is een waardevol advies bezint eer je begint.
niet zelden krijg je er spijt van en weg halen gaat echt niet.
Tenminste niet zonder lelijke littekens.
Je zou ook jezelf kunnen verzieren met henna oid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel goed. Ik wilde oom al zoiets plaatsen maar heb het toch maar niet gedaan. !! Top antwoord
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ken een paar shops waarbij je minimaal 16 moet zijn, om zonder toestemming te mogen ;)
Op je schouderbladen is geen probleem, kies wel een plek die je kunt bedekken, want veel werkgevers zijn er nog niet van gecharmeerd, laat het niet je toekomst in de weg staan, dus als je het zeker weet, denk dan niet alleen aan de toekomst van je lijf, maar ook van je carriëre. Verstandig trouwens dat je er wel bewust mee bezig bent, op je enkel is ook een optie, maar je rug is ook ok.