Ik heb last van diarree maar moet morgen naar school, wat te doen?

Ik heb allerlei hoorcolleges morgen dus het is heel storend in de les als ik telkens naar de wc toe moet. Het zijn echter erg belangrijke lessen. What to do om het minder te laten worden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Morgenvroeg bij de apotheek even een doosje Imodium halen. Dan stopt het radicaal.

Neem een beetje nootmuskaatpoeder (een mespuntje)

Uitzieken of hopen dat het morgen over is... Zonder diagnose is het onverstandig diarree-remmende middelen te gebruiken.

Je kan ook een aantal bananen eten.

Cola op kamertemperatuur drinken

* glas coca-cola opwarmen in een pannetje voeg hier bij een beetje suiker en dit opdrinken. Het is wel vies maar helpt wel dit staat in spanje op nummer 1 voor diarree. *Bij dunne ontlasting kun je "oude "cola drinken, dus zonder prik. *Een turks middel dat 100% werkt.Een eetlepel yoghurt met een half thee zakje thee of losse thee mengen en opeten ,na een uur herhalen en je bent 100% van de diaree af. *Rijst koken en rijste water opdrinken smaakt niet maar helpt goed Ik hoop dat je er baat bij hebt zodat je zonder problemen naar school kunt! Sterkte Groetjes vlindertje

Bronnen:
www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=ge...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100