Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb last van diarree maar moet morgen naar school, wat te doen?

Ik heb allerlei hoorcolleges morgen dus het is heel storend in de les als ik telkens naar de wc toe moet. Het zijn echter erg belangrijke lessen. What to do om het minder te laten worden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Morgenvroeg bij de apotheek even een doosje Imodium halen. Dan stopt het radicaal.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Neem een beetje nootmuskaatpoeder (een mespuntje)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uitzieken of hopen dat het morgen over is... Zonder diagnose is het onverstandig diarree-remmende middelen te gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ook een aantal bananen eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Voor de zoveelste keer reageer ik maar weer: wat je schrijft is onzin. Een banaan bevat zelfs nog meer vezel dan een appel: http://gezondheid.plusonline.nl/gezonde-darmen-voor-betere-stoelgang-en-weerstand/columns/8/een-topconditie-voor-uw-darmen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als bananen nog niet rijp zijn helpt het wel,rijpe bananen idd niet!
Cola op kamertemperatuur drinken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In veel gevallen helpt dat, een glas cola. Niet de hele dag door alleen cola drinken he.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is dan wel beter om te zorgen dat de "prik" er af is,dat helpt beter. Je kunt dit doen door een klein beetje suiker erbij te doen,kijk uit want het gaat enorm schuimen,dat is de koolzuur wat vrijkomt,daarom glas hoogstens tot 2/3 vullen!
* glas coca-cola opwarmen in een pannetje voeg hier bij een beetje suiker en dit opdrinken. Het is wel vies maar helpt wel dit staat in spanje op nummer 1 voor diarree.

*Bij dunne ontlasting kun je "oude "cola drinken, dus zonder prik.

*Een turks middel dat 100% werkt.Een eetlepel yoghurt met een half thee zakje thee of losse thee mengen en opeten ,na een uur herhalen en je bent 100% van de diaree af.

*Rijst koken en rijste water opdrinken smaakt niet maar helpt goed

Ik hoop dat je er baat bij hebt zodat je zonder problemen naar school kunt!

Sterkte
Groetjes vlindertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding