? Ik ga geregeld naar een masseuse maar vindt het te duur geworden . Alleen , ik geraak niet van die gewoonte af . Wat kan ik best doen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

zie het als een hobby, die kost altijd geld.
Spaar ervoor
en bedenk zolang je op andere dingen niets tekort komt, of een ander tekort doet, waarom zou je het niet doen
anneliez
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een hobby kost niet altijd geld.
anneliez
11 jaar geleden
mag geld kosten

Andere antwoorden (2)

Ga zelf een massagecursus doen. Je leert en oefent op elkaar en als het met iemand dusdanig klikt, kun je de afspraak maken elkaar in de toekomst regelmatig te masseren om de vaardigheden te onderhouden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als het om sportmassage gaat, dan zou je een oproep kunnen doen en iets aanbieden ter ruiling (stel dat je een massage van 1 uur wilt) dus aanbieden ergens de tuin om te spitten gedurende 1 uur, of 3 x met de hond te wandelen of een paar appeltaarten bakken, kortom iets ruilen, wat we al deden voor dat geld bestond.
veel mensen vinden dat in deze crisis tijden veel fijner dan met geld te betalen!

Toegevoegd na 2 minuten:
als het je om een sexueel gerichte massage gaat, dan zul je moeten minderen, daar betaal je denk ik niet voor met een appeltaart ! :)