hoe lang duurt het voor er van een lijk alleen nog maar botten over zijn?

heb pas gehoord dat ze op begraafplaatsen de graven na 10 jaar kunnen ruimen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat ligt vooral aan de kist en de grond waarin is begraven.. mijn zoon is begraven in een zware eiken kist en de grond daar is niet al te zuur..dan kan de kist een goede 10 jaar mee gaan en dan pas gaat het lichaam ook echt ontbinden.. ik heb dan ook grafpacht voor 20 jaar.. en kan dan nog verlengen..maar dat is ook weer per begraafplaats anders..sommige begraafplaatsen hebben niet veel ruimte en moeten noodgedwongen al na 10 jaar ruimen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat hangt van heel veel factoren af. Hieronder zie je de feiten.