ik heb net een tattoo laten zetten,en de tattooeerder zij dat hij het met een shader had gedaan nu heb ik gaten in me huid en hij is ontstoken wat nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Terug naar de artiest, en als die geen gepaste hulp biedt, naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aangezien het nu weekend is dus je niet naar je huisarts kunt, raad ik je aan om de huisartsenpost te bellen en daar vragen wat je het beste kunt doen. Neem voor de zekerheid, voordat je belt, vast je temperatuur op om te kijken of je ook al koorts hebt want dat zullen ze vast gaan vragen!

Sterkte

Toegevoegd na 1 minuut:
De eerste hulp kun je uiteraard ook bellen!