Bij nuchter voor bloedprikken mag je water drinken na 24.00. Valt Spa daar ook onder?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (3)

Spa blauw wel, dat is gewoon water namelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja Spa blauw en rood wel. De spa's met een fruitsmaakje dus niet.
11 jaar geleden
Voor bloedprikken kan Spa prima, blauw of rood (dus zonder smaakje). Alleen als je een maag- of darmonderzoek krijgt mag je geen koolzuur.
Als je het echt 100% zeker wilt weten, zou ik gewoon even bellen of e-mailen met de afdeling waar je bloed gaat laten prikken.