Waarom ben ik door mijn knie gegaan?

Ik ben heel erg verkouden en stond deze nacht op. Ik ben meteen door mijn rechterknie gegaan en ben gevallen op de grond. Geen pijn en ik kon het been erg moeilijk bewegen. Na 2 minuten kon ik weer wandelen. Nu heb ik een raar gevoel in dit been. Wat is dit?
(Nooit last gehad van mijn knieen)

Antwoorden (1)

De waarschijnlijke oorzaak geef je zelf al aan. Je was slaperig, slap en grieperig. Je was er met je hoofd niet helemaal bij toen je opstond en zo zakte je door je knie. Wellicht door een kleine kneuzing heb je nog een raar gevoel in dit been.
Als dit gevoel echter niet overgaat, zou ik de huisarts raadplegen.
SimonV