Is het mogelijk dat je moet niezen van een erg prikkelende gedachte?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja! Dat heb ik weleens vaker. Dan denk je aan ''dat gene'' en dan moet ik ineens twee keer achter elkaar niezen ofzo. Best raar zou er wel meer over willen weten dus ik houd deze vraag in de gaten :)

Antwoorden (2)

Volgens Freud was het mogelijk om een orgasme via de neus te krijgen. Het is volgens mij nooit wetenschappelijk bewezen. Maar het verhaal van Freud intrigeerde mij altijd wel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat is mogelijk. Ik heb het namelijk zelf weleens. Best raar eigenlijk...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien een te persoonlijke vraag maar mag ik vragen waar je dan aan denkt?