Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak je een koel pack warm? (zie uitleg)

Ik ben van de trap afgevallen op mijn stuitje en nou denk ik dat ik een gekneusd stuitje hem en blijkbaar helpt het om er een kruik tegenaan te houden.. maar die heb ik dus niet.. Toen werd er me verteld dat je ook een koel pack warm kan maken en er tegen houden.. maar hoe maak je die warm.. of kan dat niet, zo niet weet u dan een alternatief?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gewoon in de magnetron op 600 of 700 wat voor een minuutje ongeveer, maar ik weet het niet zeker daarom reactie. Wacht nog maar even de andere antwoorden af. Voordat je het huis in de fik steekt ;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

die kan je een paar minuten in de magnetron leggen, op de buitenkant zou moeten staan hoelang bij welke hitte/graden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het inderdaad een hot-cold pack is kun je m in een pan heet (niet kokend!) water leggen; na een minuut of 10 is ie warm. Niet direct op je stuitje leggen maar in het hoesje doen. Morgen bij de drogist een kruik kopen. Sterkte.

Toegevoegd na 1 minuut:
p.s. en ga voor het weekend naar je huisarts aks er geen verbetering optreedt. Mijn vuistregel is dat onschuldige kwalen binnen drie dagen beter moeten zijn; duurt iets langer dan drie dagen dan is het minder onschuldig dan je zou willen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding