Wat te doen aan elke ochtend slijmerige afscheiding uit penis?

Ik heb er al eens eerder een vraag overgesteld.
Elke ochtend als ik gedoucht heb en aan ga kleden komt er een transparante , slijmerige afscheiding uit mijn penis.
op me vorige vraag was vooral het antwoord: 'naar de huisarts, testje doen voor soa'.
Nou, ik had niks, en het speelt nog steeds, ik heb er last van.
Ik heb het ook als ik net naar de Wc ben geweest, het ruikt naar sperma, heel raar.

Ik weet nu niet meer wat ik nog kan doen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
12K
Ritsuka
11 jaar geleden
En huisarts kon verder ook niks vinden?
Hoe vaak was je de penis en op welke manier?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ben er al 4 keer voor het probleem geweest.
Gwn elke ochtend met water.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als de huisarts het niet weet, dan zal de kans groot zijn dat 'we' het hier ook niet weten. Laat de HA je anders doorverwijzen naar een specialist... (uroloog?)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ben ik ook mee bezig

Antwoorden (3)

Is het niet gewoon sperma. Dat er iets met je prostaat niet helemaal werkt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is natuurlijk niet normaal,zeker niet als het zo lang al duurd.Je moet hier ook geen genoegen mee nemen,en er op staan dat je wordt door verwezen naar een ureloog.
Dus zo snel mogenlijk naar je ha,voor een door verwijzing.
Het allerbeste.
11 jaar geleden
Niets aan de hand hoor. Je kunt er alleen niet zoveel tegen doen en het zal met de tijd verminderen en overgaan.
Wat het dan is? Gezien je leeftijd is jouw lichaam bezig zich te ontwikkelen en dus ook je geslachtsapparaat.

Binnenin je penisbuis zitten kleine kliertjes die vocht afscheiden zodra je seksueel opgewonden raakt.
Men noemt dit ook wel "voorvocht", een heldere vloeistof die heel glad aanvoelt.
Dit voorvocht dient om de eikel als het ware te "smeren" om het de penis makkelijker mogelijk te maken een vagina binnen te gaan. ( Ja, de natuur denkt aan alles)

Onder invloed van hormonen als testosteron en oestrogeen ontwikkeld jouw lichaam zich in dit stadium van je leven heel sterk. Dat heeft tot gevolg dat ook onbewust en ongecontroleerd spontane reacties met je geslachtsdeel kunnen plaatsvinden.

Bekend is de zgn. "natte droom" wanneer je merkt dat als je wakker wordt na 'n nacht slaap, je een zaadlozing hebt gehad zonder dat je zelf iets hebt gedaan om dat te bereiken. (de boel daaronder is dan flink nat en kleverig)
Ook dat is een normaal verschijnsel en gaat meestal over zodra je regelmatig seksueel actief wordt.

Dus, maak je geen zorgen... alles functioneert normaal en is deel van je groeifase.