gokverslaafd

m'n schoonmoeder is gokverslaafd , ze is 82 en zit nog steeds iedere dag achter de gokkast! ze is volledig bij de tijd en houd alle nieuws bij, over van alles en woont nog opzichzelf! wat moeten we ermee??

Toegevoegd na 8 minuten:
ze heeft geen cent te makke, maar probeerd wel bij mij geld los te peuteren

Toegevoegd na 11 minuten:
ze staat onder curatele

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Moeilijke vraag zeg kan het mij voorstellen dat je niet goed weet wat je er mee aan moet.Hulp zoeken maar dat zal ze zelf ook moeten willen.Geen geld lenen dat niet doen en blijf met haar in gesprek.Blijf haar vragen stellen van waarom doe je dit je hebt al haast geen geld om van te leven.Laat haar merken dat je om haar geeft maar dat je het niet leuk vindt dat ze gokverslaafd is.Succes!

Zo lang ze gewoon haar rekeningen blijft betalen en ze niet haar leven verwaarloosd is het goed. Anders zou ik hulp gaan zoeken, allereerst bij de huisarts.

Verzorgingstehuis zonder gokkasten? Een gokverslaafde is niet volledig bij de tijd, anders deed zij dat niet. Het kan een vorm van dementie zijn. Psychiatrisch onderzoek lijkt me niet misplaatst. Goed van je dat je haar wilt helpen. Blijf dat vooral doen, ook als ze tegenstribbelt. Veel sterkte.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100