Penis in erectie wijkt af naar links

Normaal?? en zoja wat is dan normaal??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
17.4K
AWM
14 jaar geleden
Ik mis de illustraties!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:0

Het beste antwoord

Een arts zei eens: wat is normaal bij een menselijk lichaam.!?
Als je wereldwijd de mensen zou tellen die deze afwijking heeft dan ben je nog even bezig.
Met andere woorden, komt vaker voor.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

ja hoor. Je lichaam is een natuurlijk opbject. Als het ene zwellichaam iets meer bloed kan ebben dan de ander wordt hij eenbeetje kromscheef. Niets mee aan de hand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dit is normaal:

"Bij veel jongens is de penis sowieso niet helemaal kaarsrecht, hij wijkt vaak in erectie wat af naar links of rechts en aan de basis, het deel van de penis wat direct aan je lichaam vast zit, is er vaak sowieso een knik."

Als de penis in erectie pijn doet kan het ook de ziekte van Peyronie zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat is normaal. En niemand is perfect!

En bij vrouwen is de ene borst ook niet altijd even groot als de andere borst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is je personal mark, zodoende weet een vrouw in het donker dat jij het bent...

Ja tuurlijk is dat normaal...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel normaal. De ene staat naar links, de ander naar rechts. Weer een ander recht omhoog of schuin naar beneden. Niemand is hetzelfde. Geen zorgen dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou me pas zorgen gaan maken als hij kaarsrecht naar voren wijst! Hij is normaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige afwijkende richtingen zijn handiger te manipuleren dan andere afwijkende richtingen, maar zolang het bij mensen voorkomt is het normaal.
Dus cirkelvormig - als dat voorkomt - zou normaal zijn, maar niet erg handig.
Kortom: 'normaal' is geen criterium
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
don't worry, be happy. volkomen in orde zo'n penis die naar links wijkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor volkomen normaal. Maak je geen zorgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, dat is normaal. Dat komt doordat het ene zwellichaam in de penis meer bloed op neemt dan de andere. Je hebt er drie, daardoor kan het zijn dat de penis iets naar de ene kant wordt geduwd in erectie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is in ieder geval niet abnormaal. Je hoeft er toch geen waterpas langs te legeen. Als je penis stijf is,is hij eigenlijk nog maar voor één ding geschikt. En dat gaat ook prima met een afwijkende penis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als alles verder goed werkt en hij zijn functie goed kan vervullen (vraag je partner) is er NIETS aan de hand.
De verschillende zwellichamen die de penis heeft, hebben dan een volumeverscil, waardoor een richtingafwijking ontstaat die vooral in erecte toestand zichtbaar is.
Als het je erg stoort kan de uroloog mogelijk een protese maken en inzetten.
Probleem is echter dat die protese in slappe toestand de penis dan de andere kant op doet wijzen, wat het richten tijdens het urineren kan bemoeilijken, niemand vind het prettig dat je staand voor je urinoir, de linker of de rechter urinoir als opvangbak gebruikt, als die al bezet zijn.
Wellicht heb je in slappe toestand weing last van "richtingsproblemen".
Houwen zo, zou ik zeggen.
Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is NIET normaal als je penis 90 graden naar links afwijkt.

Oplossing:
Gebruik niet meer je rechter, maar je linkerhand bij het masturberen. Hierdoor zal er meer wrijving onstaan aan de linkerkant van de penis en zal de doorbloeding daar beter geactiveerd worden.

Wanneer je penis weer "recht" is, wissel dan evenredig af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Absoluut normaal. Ook het ene been is langer dan het andere, geen gezichtshelft is hetzelfde en ben ook nog nooit iemand tegengekomen die er precies hetzelfde uitzie als ik. Dit geldt dus ook voor de penis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij ook al haha, niks aan de hand.. als ie het prima doet niks mis mee..