mag je nicoinepleisters samen met het anti depressiva middel nortrilen gebruiken

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dit moet je aan de arts vragen die de anti depressiva heeft voorgeschreven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De nicotine van de pleisters geeft net als sigaretten nicotine af, en je lichaam zal daar dus vergelijkbaar op reageren als bij sigaretten roken. Ik ga er dus vanuit dat het geen enkel probleem geeft, maar raadpleeg in ieder geval wel even de bijsluiter van de pleisters.

Goed dat je wilt stoppen met roken! Dit zal depressiviteit absoluut positief gaan beïnvloeden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat dat wel kan, alleen lijkt het me niet
handig om twee dingen tegelijk te doen.
Het leven is al moeilijk genoeg met een depressie, als je dan ook nog wilt stoppen met roken wordt het helemaal moeilijk. Ik zou eerst proberen te minderen met roken , en zodra je je sterk genoeg voelt na de depressie, gaan stoppen met roken.

succes, en veel sterkte