Hoe kan ik contact opnemen met iemand, die lid is van ebay, waarvan het lidmaatschapsnummer bekend is?

Ik ben op zoek naar iemand, die kunstenaar is. Zij is lid van ebay en haar lidmaatschapsnummer is bekend, volgens google. Leden kunnen via de website van ebay contact zoeken met andere leden. Maar ik ben geen kunstenaar en ik hoef ook niet lid te worden. Hoe kan ik toch met die persoon kontakt opnemen?

11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Lid worden zoeken vinden en dan afmelden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je op haar pagina komt op ebay is er een optie om.haar een persoonlijke email te sturen.