Kan iedereen een "six pack" krijgen door buikspieren te trainen of is dit genetisch bepaald?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (3)

Iedereen heeft buikspieren ook wel genoemd abs, maar niet iedereen ziet ze omdat ze ongetraind zijn of omdat je een te hoge vetpercentage hebt. Je kan ze groter/grover maken door hard te trainen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zolang de wil er is om door te blijven trainen met goede oefeningen, dan zijn buikspieren geen probleem ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, en als je ze ooit een keer wil zien moet je op een ckal/carbs cut dieet en onder de 10% vp gaan ) Niet aan te raden als je geen spiermassa hebt.
Nee, als je veel vet hebt bij je buik kun je hard trainen maar je gaat het niet zien. Je vetpercentage bij je buik moet laag zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij een klein deel van de mannen is dit inderdaad genetisch bepaald.
Bij een klein deel is het met alle mogelijke oefeningen en inzet volkomen onmogelijk dit te bereiken.
Bij alles wat er tussen zit, kan men met veel en vooral langdurige oefenen, een min of meer mooie sixpack ontwikkelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wut volkomen onmogelijk te bereiken? Iedereen heeft buikspieren en kan ze trainen, met genen bedoelen ze hoe aesthetisch je abs zijn dus staan ze mooi tegenover elkaar of is een ab hoger dan de ander of hoe diep/grof ze zijn sommige mensen kunnen sneller grove/diepe abs krijgen. Maar iedereen kan ze trainen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor een klein deel staat er.
Die kunnen er wel voor trainen, maar krijgen is wat anders.