Waarom kijken vrouwen altijd naar de mond als je praat.....

tenminste bij mij... (en ik ben leukP)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Mogelijkheid één: je praat je onduidelijk. Mogelijkheid twéé: je praat zo interessant dat ze aan je lippen hangen.!

De ogen spreken het meest, maar je moet wel de ogentaal verstaan en dan is de mond het meest sprekend en dat is makkelijker te verstaan dan de ogen... Vandaar...

misschien heb jij wel gewoon een hele facinerende mond, met mooie tanden en lekkere lippen ;)

Misschien spreek je wat onduidelijk en proberen ze te liplezen, om al dat leuks, wat jij te vertellen hebt, niet te missen.

Ik ken wel de uitdrukking''naar de mond praten''maar niet die van naar de mond kijken.

Dat denk jij misschien,dat vrouwen naar je mond kijken.Maar dat denk je fout! Vrouwen kijken of ze iets van een snor kunnen ontdekken. Althans...iets wat op een snor lijkt...Want met snorharen ben je bijna man... Ook kijkt een vrouw naar je neus....want de lengte van je neus...verraadt de lengte van je geslachtsdeel..(is een fabel) toch?

Probeer maar eens iemand in de ogen te kijken tijdens een gesprek dat hou je niet lang vol daarom zijn er 2 punten in het gezicht waar jij het beste kunt naar kijken tijdens een gesprek dat zijn de mond en een stukje boven de ogen daarmee lijkt het net of jij ze aankijkt tijdens een gesprek.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100