Waarom kijken vrouwen altijd naar de mond als je praat.....

tenminste bij mij... (en ik ben leukP)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.4K

Het beste antwoord

Mogelijkheid één: je praat je onduidelijk.

Mogelijkheid twéé: je praat zo interessant dat ze aan je lippen hangen.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

De ogen spreken het meest, maar je moet wel de ogentaal verstaan en dan is de mond het meest sprekend en dat is makkelijker te verstaan dan de ogen... Vandaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien heb jij wel gewoon een hele facinerende mond, met mooie tanden en lekkere lippen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heeft hij een rare bek...wat hij in zijn vorige vraag stelde :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha loes ja zou ook nog kunnen. dat je ogen er vanzelf naar toe gaan terwijl je dat eigenlijk niet wil
Misschien spreek je wat onduidelijk en proberen ze te liplezen, om al dat leuks, wat jij te vertellen hebt, niet te missen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, grandioos antwoord. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan willen ze vast de kunst van je articulatie afkijken.... sorry ben een beetje melig :) tijd van het jaar.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Tomboy: Dan kijken ze vast en zeker of je niet met consumptie praat, zo ja: dan kunnen ze nog bukken :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ikke wel tommyboy, melig vanaf kerstavond tot nieuwjaars morgen
Ik ken wel de uitdrukking''naar de mond praten''maar niet die van naar de mond kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je zegt het zelf;je bent leuk!
Dat denk jij misschien,dat vrouwen naar je mond kijken.Maar dat denk je fout!
Vrouwen kijken of ze iets van een snor kunnen ontdekken.
Althans...iets wat op een snor lijkt...Want met snorharen ben je bijna man...
Ook kijkt een vrouw naar je neus....want de lengte van je neus...verraadt de lengte van je geslachtsdeel..(is een fabel) toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahaha....oké...dan kijken ze bij jou naar je tanden..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan kijken ze toch naar die neus....
muts +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan doen ze ook...Tomboy...ze kijken bijna dwars door je heen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waar kijk jij dan naar als een vrouw tegen je praat?Niet naar haar kleur sokken vermoedt ik...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat van die neus geloof ik al lang niet meer. hoe zit het met een negroide man dan? een korte brede neus terwijl het verhaal gaat dat......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja....ja...?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
welk verhaal..bq24? kom..loes en ik willen het weten...
En Tomboy33..het kan ook zijn dat de meiden jou naam anders in gedachten hebben...Toyboy
Fijne Kerst...Toyboy!
Probeer maar eens iemand in de ogen te kijken tijdens een gesprek dat hou je niet lang vol daarom zijn er 2 punten in het gezicht waar jij het beste kunt naar kijken tijdens een gesprek dat zijn de mond en een stukje boven de ogen daarmee lijkt het net of jij ze aankijkt tijdens een gesprek.