De laatste tijd last van warme ( brandende) voeten. En vaak ook de handen. Wat kan dat zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heel misschien heb je winter tenen en winter handen maar dat lijkt me met dit weer best onlogisch of je moet met natte handschoenen en schoenen hebben rond gelopen..
Je kan dit ook zien aan de kleur van je handen een voeten, vaak zijn ze dan een beetje rood of blauwig bijna.
Als je er hele erge last van hebt en je denkt juist wel of niet dat het winter handen/voeten zijn kan je het beste even langs gaan bij de huisarts.
veel succes ermee!!