Kun je blind worden door deodorant?

Zoals de vraag al zegt, als je lang genoeg deo in je tedere oogjes spuit, houden deze oogjes vanzelf op met zien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Optiek
4.9K

Het beste antwoord

Ja. Maar je hebt dan wel een flinke bus nodig. Het gaat natuurlijk ook pijn doen. Ik denk niet dat het zonder hulp lukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ja dat denk ik wel
als je maar deo blijft spuiten zul je wel blind worden

van 1 keertje niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja er zitten chemicalien zat in die niet bevorderlijk zijn voor je ogen en de huid erom heen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee je ogen kunnen er niet tegen. Ik raad het ook niet aan, het gaat gepaard met veel pijn. Maar of je er echt stekeblind van wordt durf ik niet te zeggen.