Kan je genezen van een driedubbele hersenkneuzing?

Ik ben een aantal jaren geleden, 10 ongeveer, van 7 meter naar beneden gevallen op mijn gezicht. Ik ben nu 17 en er is niks meer van te zien, mijn gezicht is volledig hersteld. Maar nou ben ik toch een beetje angstig want het schijnt dat de gevolgen van een hersenkneuzing vaak pas op lange termijn te merken zijn. Ik was vastgesteld met een driedubbele hersenkneuzing, dus dat lijkt me toch niet helemaal oké. Ik zou graag willen weten of zo'n beschadiging volledig kan herstellen en hoe ik zou kunnen zien of er nog een beschadiging is. Ik voel me oké en ik zou niet kunnen zeggen dat er wat mis is maar je weet maar nooit.

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 33 minuten:
Bedankt voor de antwoorden!

Ik heb de wikipedia link gevolgd en gelezen en ik ondervind geen enkel symptoom dat er wordt genoemd, en ik heb geen problemen met het dagelijks functioneren. Ik denk dus dat ik volledig ben hersteld maar ik zou alleen nog willen weten of dat mogelijk is. En is een niet een plek waar je kan laten onderzoeken of er nog resterende schade is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Jij verwacht wel een enorme medische kennis van onbekenden... Zou het niet slimmer zijn dit aan de artsen te vragen die jou indertijd behandeld hebben, of hun huidige collega's in geval zij er niet meer werken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wow, klinkt eng, veel sterkte!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is op jonge leeftijd gebeurt (dan herstel je hiervan beter) en je hebt nu eigenlijk nergens last van. Niet zoeken naar problemen die er niet zijn. Straks vind iemand iets waar je nu geen last van hebt of wat er misschien niet eens is, goeie kans dat je er dan nog last van gaat krijgen ook..

Het beste antwoord

Als je gedurende die tien jaar geen veranderingen te zien hebt gegeven, dan hoef je er nu niet alsnog bang voor te zijn.
De mogelijke veranderingen kun je nakijken op de bijgevoegde link van wikipedia.