Pijn in me knie, wat is het probleem ?

Ik heb sinds een paar dagen pijn in me linkerknie, het was zomaar ineens. Ik heb de pijn als ik mijn knie buig, dus met lopen, fietsen, enz. Het is aan de voorkant van me knie.

Ik heb vorig jaar in dezelfde knie vocht eronder gehad (weet even de naam niet meer), maar dat is toen goed genezen.
Eerder dit jaar ben ik gevallen op dezelfde knie en was het even dik en pijnlijk maar dat ging naar een paar dagen ook weer weg. En had ik nergens geen last meer van.

Zou het kunnen dat het toch iets van dit eerdere gebeure weer naar boven komt ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het kan een nieuw probleem zijn, doordat je al wat dingen aan dezelfde knie heb gehad, heb je misschien door zacht stoten weer iets naar boven gehaald, maar het hoeft niet hetzelfde het zijn. Hou het even in de gaten en als je het echt niet vertrouwt even langs de huisarts gaan :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je zou zomaar een meniscus letsel opgelopen kunnen hebben, daar is niet zoveel voor nodig om dat te krijgen, Dit kan een val, een tackle, een verdraaiing of een gekke beweging zijn. Het letsel wat dan ontstaat is in de vorm van een scheur. Die locatie en het formaat van de scheur bepalen de ernst van het letsel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou goed kunnen dat je slijmbeursontsteking is teruggekeerd, ga even langs de huisarts, dan weet je zeker waar je last van hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat kan.

Het kan ook een nieuw probleem zijn.

Een knie is een tamelijk ingewikkeld apparaat.

Niemand kan hier een diagnose stellen van de pijn
en de klachten die JIJ hebt.

Dus: HUp naar de dokter.