Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een site waar je zelf een mooie trouwalbum kan maken?

Wie kent een website waar je een hele mooie trouwalbum kan maken. Het moet een album worden die je zelf digitaal kan maken en wat je vervolgens kan afdrukken.

Eisen: Leren album met het liefste foto's op fotopapier afgedrukt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
586

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik maak mijn albums altijd via aldi.nl daar kan je via een link een programaatje downloaden, werkt heel makkelijk en ziet er goed uit! Ik deed het ook wel eens via kruidvat en hema, maar die progamaatjes vind ik zelf niet fijn werken. Ik weet alleen niet of zij ook leren albums hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon via postnl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb laatst mijn vakantiealbum via Albelli gedaan. Het is even spelen om alle functies te achterhalen. Je kunt via Albelli ook een leren kaft kiezen (meerprijs). Ook kun je bij de bestelling aangeven of je glans wil.

Het is echt een aanrader. Heeft mijn verwachtingen overtroffen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Fotogoed. Daar bestel ik, als bruidsfotograaf, regelmatig een digitaal trouwalbum. Leren kaft, uitstekende kwaliteit en flat-lay albums. Wil je een goedkoper alternatief kun je prima terecht maar nog steeds met goede qualiteit bij Albelli. Verder kun je natuurlijk om kosten te besparen bij drogisterijen en supermarkten bestellen. Deze zijn prima voor vakantie foto's e.d (heb ik ook weleens gebruikt) maar voor een trouwalbum zou ik persoonlijk hogere eisen stellen en raad ik dus als eerst Fotogoed aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding