Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ja hoor, heel makkelijk. Veters raken wel eens los.

Stel dat de veter van je rechterschoen loszit. Je staat stil, om te wachten tot je de straat kunt oversteken. Toevallig zet je je linkerschoen op de veter van je rechterschoen.

Zodra je kunt oversteken, begin je te lopen. Als je begint met je rechterbeen, lukt dat niet - de veter zit immers vast onder je linkerschoen.

Maar je lichaam beweegt al naar voren, want je was begonnen te lopen.

Lichaam naar voren, voet zit vast  --  en plots lig je op je snufferd.
(Lees meer...)
Cryofiel
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Tuurlijk kan dat.
Maar ik denk dat je bedoelt dat het eigenlijk niet zou moeten gebeuren als volwassenen. Ach, het kan gebeuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor... Heel goed... Hoe ouder je wordt, hoe makkelijker dat dat gebeurt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk. Als je veters lang genoeg zijn...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Joh, ik weet als volwassene al over een grassprietje te struikelen. Veters vormen dan echt geen probleem meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gôh, ben ik niet de enige.
Als er in een winkel één, minuscuul klein blaadje groenten ligt, glij ik er over uit :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dames,instappers?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maakt niet uit Peter, platte schoenen, klompen, blote voeten of high heels..ik glij er over uit :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rolschaatsen,rolstoel,scootmobiel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mmja, als ik nu de rolschaatsen pak, kom ik vanzelf wel in een rolstoel terecht en heb ik daarna misschien de scootmobiel wel nodig ;)
Ik val altijd van trappen maar van losse veters ben ik nog nooit gevallen terwijl ik vaak de moeite niet neem losgeschoten veters vast te maken. Volgens mij is het dus onmogelijk (maar misschien loop ik op zo'n moment op eieren).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is geen enkel probleem! Als veters losschieten en dat gebeurt bij sommige veters van kunststof,kun je met je rechter/linkervoet gemakkelijk op de veter van de andere schoen stappen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja wel wis en waarachtig als ze maar lang genoeg zijn.!!!!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zeker kan dat. Die raken ook wel eens los, zelfs bij volwassenen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahaha ja het zal kunnen gebeuren zeker??vooral als je veters goed zijn vastgebonden in een dubbele knoop
mij is het in iedere geval nooit overgekomen, alee dan word ik toch van iets gespaard
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding