wie weet een goed relatiebemiddelingsburo die ook moeite willen doen voor een man van midden 40 met een lichamelijke beperking? ( sukkelig met lopen)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zou je op willen geven dat je sukkelig loopt? Gewoon niet zeggen en eerst eens elkaar leren kennen via mailen, dan bellen en elkaar eens een keer zien.

Het beste antwoord

Relatiebemiddelingsbureaus kloppen je het geld uit de broek. Alsof zij weten wat goed is voor jou. Het is beter om via datingsites, speeddates of sociale activiteiten zelfstandig aan de vrouw te komen.

Als mijn vader het lukt, dan moet het jou helemaal lukken.

En sukkelig lopen? Doe jezelf niet tekort. Je hebt hele andere kwaliteiten! Ik ken iemand die sukkelig loopt en in een werktplaats werkt, maar ook iemand die net zo loopt en 3.500,- per maand verdiend, skiet en sociaal actief is.

Het is maar net wat je ervan maakt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tof antwoord!

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat er geen relatiebemiddelingsburo is, die zich hier extra voor inzet, ik denk dat je het anders aan moet pakken, laat je zien en horen, ga naar plekken waar mensen zijn, dat is nu niet zo moeilijk, nu het mooi weer is, ga op een terrasje zitten, of in een park en probeer gesprekken te beginnen, sluit je aan bij een vereniging en zoek daar vrienden, stel je niet negatief op en laat zien wie je bent, leg niet de nadruk op je beperking, maar maak er ook grapjes over, ga er luchtig mee om, als mensen zien dat je humor hebt, vindt je wel aansluiting, als je meer kennissen en vrienden hebt, krijg je makkelijker nog meer mensen om je heen, dus ga eerst op zoek naar kennissen, maak dan vrienden en dan komt die relatie wel. Probeer zo positief mogelijk in het leven te staan, luister naar anderen, maar stel je zelf ook open, laat zien wie je van binnen bent, dan is de buitenkant al snel bijzaak.

Toegevoegd na 17 minuten:
Je zou ook bij stichting MEE eens kunnen informeren of zij weten waar je terecht kunt.