afvallen met bach bloesem , kan dat nou echt?

http://www.bachbloesemadvies.nl/ en zie bij rubriek ; vermageren.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nope is een placebo... Een oprechte geldklopper.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja inderdaad, dat had ik ook al gedacht...
Ritsuka
11 jaar geleden
Enige manier om af te vallen is gezonder eten en meer bewegen (vaak ook iets minder eten).
Van dergelijke producten valt alleen je portemonnee af.

Het beste antwoord

In feite staat er nergens, dat je afvalt door die druppels!!!! Er staat, dat het je helpt vol te houden. Het zou helpen om je gevoelens in de hand te houden betreffende doorzettingsvermogen, zelfdiscipline, ontmoediging, humeurigheid en prikkelbaarheid, ongeduld, zelfverwijt, schuldgevoelens en stress.
Met andere woorden: afvallen zal je toch echt zelf moeten doen.
Of die druppels werkelijk helpen om je beter te voelen tijdens het proces van afvallen waag ik te betwijfelen.
Als jij erin gelooft, dan wel, juist omdát je dat doet (placebo-effect).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Placebo_(middel)

Maar als jij gelooft in jezelf, in jouw eigen kracht en in staat bent met die gevoelens (te leren) om te gaan, dan zal jij je óók beter voelen. Dat scheelt je een boel geld, en ik denk, dat je daar veel meer aan hebt. Bovendien geeft je dat zelfvertrouwen: jij en niets anders kan jezelf helpen. Daar ben je helemaal zelf verantwoordelijk voor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Ritsuka
11 jaar geleden
Van mij ook
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste antwoord! :) +

Andere antwoorden (1)

Als je de website bekijkt is het echt een wondermiddel. Helpt iedereen bij alles. Dat zou je te denken moeten geven. Een tovermiddel dat helpt. Van afvallen tot adhd, maar zelfs psoriasis en kanker.
Geloof je dat, dan zou ik het zeker gaan gebruiken. Maar het zou ook kunnen dat je 'water' krijgt, samen met een mooi marketingverhaal, voor 60 euro per flesje.
Ik _weet_ het niet, maar heb een vermoeden.