Ik ben verveld en k heb nu een lichte vlek op mijn armen de vraag is kan ik die lichte vlek bruin maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat je iig niet moet doen is onder de zonnebank gaan. Je vervelde huid heeft al een optater gehad. Laat het rustig herstellen buiten de zon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou er een shirt over aan trekken, niemand die het ziet. In de zon zitten is helemaal niet zo goed voor je. Ik zou, als je dan toch per se het wil bruinen, met een creme doen. Zelfbruiners enzo.

Antwoorden (6)

Jawel, met zelf bruin creams moer dat lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, als je er zelfbruiningscreme op smeert. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het is in diverse winkels te koop zoals Kruidvat, en bij Action heb ik ze ook gezien. ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het ook, zo'n 6x onder de zonnebank in de maand en het is verdwenen. (Eigen ervaring.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6x pet maand, is dat niet een beetje teveel van het goede? Ik snap dat je een mooi kleurtje wil hebben, maar 6x per maand is gewoon zelfmoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1x in de week is niet veel hoor, en het is verspreidt aan 1,5 maand.
Niks!
Wachten tot het zo goed als klaar is met vervellen en dan een uurtje in de zon, het krijgt vanzelf dezelfde kleur dan, ik had vorige week precies hetzelfde, maar dan m'n halve rug ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag bij een goede drogisterij naar Dermacolor, dit is een goede camouflage creme, die ook watervast is, laat je wel adviseren over de goede kleur en het mengen zelf te leren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hoor dat kan helemaal niet met zelfbruiner ,omdat je die niet juist kan aanbrengen op die plek alleen .En opnieuw in de zon gaan met die kwetsbare (roze) huid is ook al niet aan te raden .Het is al genoeg kankerverwekkend dat je je eenmaal hebt laten verbranden !!!!