Ik ben verveld en k heb nu een lichte vlek op mijn armen de vraag is kan ik die lichte vlek bruin maken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Jawel, met zelf bruin creams moer dat lukken.

Ja, als je er zelfbruiningscreme op smeert. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het is in diverse winkels te koop zoals Kruidvat, en bij Action heb ik ze ook gezien. ;)

Ik heb het ook, zo'n 6x onder de zonnebank in de maand en het is verdwenen. (Eigen ervaring.)

Niks! Wachten tot het zo goed als klaar is met vervellen en dan een uurtje in de zon, het krijgt vanzelf dezelfde kleur dan, ik had vorige week precies hetzelfde, maar dan m'n halve rug ;)

Vraag bij een goede drogisterij naar Dermacolor, dit is een goede camouflage creme, die ook watervast is, laat je wel adviseren over de goede kleur en het mengen zelf te leren.

Nee hoor dat kan helemaal niet met zelfbruiner ,omdat je die niet juist kan aanbrengen op die plek alleen .En opnieuw in de zon gaan met die kwetsbare (roze) huid is ook al niet aan te raden .Het is al genoeg kankerverwekkend dat je je eenmaal hebt laten verbranden !!!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100