wat betekent als er een witte muis naar je toe komt en over je benen omhoog kruipt en dan sla je hem weg maar hij komt steeds terug?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Klinkt als een muis met toxoplasmose. Dan kennen ze geen angst meer en zijn ze alleen geinteresseerd in dat je misschien lekker ruikt?

"Er wordt vermoed dat de toxoplasmaparasiet een invloed kan hebben op het gedrag. Ratten met toxoplasmose worden makkelijker door katten gevangen, doordat ze de katten in sommige gevallen zelfs opzoeken, wat verspreiding van de parasiet in de hand werkt."

Zo snel mogelijk uitmoorden dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Witte muizen zijn leuke gezelschaps diertjes,dus deze lijkt je wel te mogen.Ik zou hem dan ook niet wegslaan maar hem eerder aantrekken,zorg voor een mooi huisje voor hem.
fremar
11 jaar geleden
Kristal
11 jaar geleden
+1
Een witte muis is tamelijk waarschijnlijk een tamme muis. Hij is het gewoon gewend. Laat m zn gang maar gaan. Betekenis heeft t niet behalve dan datíe het gezellig vindt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kristal
11 jaar geleden
hokje maken voor het diertje, en je hebt er leuk gezelschap aan.
+1