Waarom plassen mannen vaak naast de pot?..kunnen ze met dat dingetje niet goed richten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
11K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dingetje?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoveel meer antwoorden ik lees, zoveel blijer wordt ik dat ik een vrouw ben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is geslachtsdeel ja.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ga er gewoon bij zitten ,probleem opgelost.

Het beste antwoord

Daar is onderzoek naar gedaan en er is een hele leuke oplossing op gevonden.
Als mannen iets hebben om op te richten, dan blijken ze ineens wel degelijk heel goed te kunnen richten.
Zo zijn er closetpotten ontwikkeld met vliegjes in het email gebakken.
Dat blijkt 'aantrekkingskracht ' te hebben.
En dan wordt er ineens veel minder naast de pot gepiest. :)

Kan er even geen plaatje van vinden helaas.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie deze link: http://unitid.nl/2009/02/nooit-meer-naast-de-pot-plassen/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Als je goed kijkt, sproeit 't vaak alle kanten uit. En lang niet altijd alleen in 't midden met een mooie boog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien zouden vrouwen ook voor 1 dag een slurfje moeten krijgen en dan kijken of hun ook zo goed kunnen richten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het "dingetje"doet niet altijd wat je wil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mannen kunnen geen 2 dingen tegelijk, vrouwen wel of zelf nog wel meer
als de man dan met andere dingen in zijn hoofd bezig is dan verliezen ze de concentratie en onbewust ergens mee bezig zijn ... dit kunnen missers veroorzaken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb daar serieus eens naar gekeken..en inderdaad soms kunnen ze er niks aan doen dat het fout gaat met hun dingetje;-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Echt onderzoek gedaan, toe maar ;)
De straal is vaak niet mooi recht.... spettert dus. Daarnaast zijn sommige mannen nogal gehaast.... snel plassen en hup wegwezen. Niet goed uit laten druppelen kan ook spetters op de vloer of toiletpot geven...

Misschien moeten de mannen maar zittend gaan plassen.... is een goeie vraag voor GV: waarom plassen mannen staand?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen kunnen goed mikken. En bij het plassen zeker weten.! Maar wat jij zegt, dat is spetteren. Gaat vanzelf je kan er nix aan doen. Heb je ooit een hond aan een muur ziet plassen. Hoe groot oppervlakte dat wordt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als het 2 cm koud is word et erg lastig ja !!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat mannen spetteren en er niks aan kunnen doen ben ik het eens, echter is het zo fatsoenlijk om die druppeltjes ook even netjes af te doen...of die beroemde wc-bril even omhoog te doen scheelt ook veel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de voorhuid de opening van de urinebuis afsluit, spettert de urine alle kanten op.
Om dat tegen te gaan, moet de man de voorhuid wat naar achteren trekken, zodat de eikel vrijkomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze kunnen inderdaad niet altijd goed richten, maar "het dingetje"wil ook wel eens een beetje sproeien en druppelen.
Het zou prettig zijn, als mannen ook gewoon zouden gaan zitten, scheelt veel zooi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, wat iemand zei, de voorhuid moet je een beetje naar achteren trekken, maar welke man doet dat?Eigenlijk is het vreemd dat er in bijna geen huis een urinoir is. Een wc-pot is om op te zitten, dat doen mannen zoals bekend niet. Mannen! Strijdt voor een urinoir in huis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als mannen niet goed kunnen richten kunnen ze misschiens ook beter op het potje gaan zitten zoals een vrouwtje ;-)
bij vrouwen traalt het toch ook langs alle kanten daarom gaan we toch netjes zitten.stel dat wij ook rechtstaande zouden plassen dan hadden we hetzelfde reultaat,niet? maar ach...wij vrouwtjes lief ruimen die druppeltjes van mannetjeslief wel op,hee ;-)
no big problem... ;-)