Welke workout om je heupen, taille, de laatste vetranden weg te branden?

Ik ben al flink veel afgevallen en de spieren zijn al aardig zichtbaar. Heb nog wel wat "slap" vet net boven de heupen/ taille zegmaar. Hoop dat je weet wat ik bedoel. Ik ben goed opweg.. Maar hebben jullie tips?? Om dus strakker te worden!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
wow, goed bezig :)
al een hele prestatie, je kunt trots zijn op jezelf.
Naast trainen kun je ook kijken of je bij je voeding wat kunt aanpassen. Niet minder gaan eten, maar dingen vervangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voeding gaat heel goed, bedankt. Heb meer workout tips nodig. Althans zou leuk zijn.
Ritsuka
12 jaar geleden
www.fitvillains.tumblr.com
www.bodyrock.tv
Heb je hier wat aan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bodyrock ken ik. Maar is niets voor mij. In ieder geval bedankt!

Antwoorden (3)

Xco is een nieuwe rage die juist die zone sterk aanpakt. Het wordt al op redelijk veel sportscholen gegeven dus misschien een idee voor je. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb ooit van een voetballer gehoord dat om die zone aan te pakken je moet oefeningen doen die de romp doet draaien, dus rechtstaand met de armen gestrekt opzij en dan een halve draai naar achter, afwisselend van de ene kant naar de andere, dit alle dagen oefenen, bij hem gaf dat een goed resultaat.Alle voetballers doen dat op de training. Het is het proberen waard.
veel succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oefeningen voor je taille - taille training

Dumbbell bend
Seated twist
Bent-over twist

Op onderstaande link staat het uitvoerig beschreven.

Toegevoegd na 44 seconden:
http://sport.infonu.nl/diversen/18155-train-je-taille-met-deze-oefeningen.html