Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke workout om je heupen, taille, de laatste vetranden weg te branden?

Ik ben al flink veel afgevallen en de spieren zijn al aardig zichtbaar. Heb nog wel wat "slap" vet net boven de heupen/ taille zegmaar. Hoop dat je weet wat ik bedoel. Ik ben goed opweg.. Maar hebben jullie tips?? Om dus strakker te worden!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
907
Ritsuka
12 jaar geleden
wow, goed bezig :)
al een hele prestatie, je kunt trots zijn op jezelf.
Naast trainen kun je ook kijken of je bij je voeding wat kunt aanpassen. Niet minder gaan eten, maar dingen vervangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voeding gaat heel goed, bedankt. Heb meer workout tips nodig. Althans zou leuk zijn.
Ritsuka
12 jaar geleden
www.fitvillains.tumblr.com
www.bodyrock.tv
Heb je hier wat aan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bodyrock ken ik. Maar is niets voor mij. In ieder geval bedankt!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Xco is een nieuwe rage die juist die zone sterk aanpakt. Het wordt al op redelijk veel sportscholen gegeven dus misschien een idee voor je. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb ooit van een voetballer gehoord dat om die zone aan te pakken je moet oefeningen doen die de romp doet draaien, dus rechtstaand met de armen gestrekt opzij en dan een halve draai naar achter, afwisselend van de ene kant naar de andere, dit alle dagen oefenen, bij hem gaf dat een goed resultaat.Alle voetballers doen dat op de training. Het is het proberen waard.
veel succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oefeningen voor je taille - taille training

Dumbbell bend
Seated twist
Bent-over twist

Op onderstaande link staat het uitvoerig beschreven.

Toegevoegd na 44 seconden:
http://sport.infonu.nl/diversen/18155-train-je-taille-met-deze-oefeningen.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding