Welke workout om je heupen, taille, de laatste vetranden weg te branden?

Ik ben al flink veel afgevallen en de spieren zijn al aardig zichtbaar. Heb nog wel wat "slap" vet net boven de heupen/ taille zegmaar. Hoop dat je weet wat ik bedoel. Ik ben goed opweg.. Maar hebben jullie tips?? Om dus strakker te worden!

Weet jij het antwoord?

/2500

Xco is een nieuwe rage die juist die zone sterk aanpakt. Het wordt al op redelijk veel sportscholen gegeven dus misschien een idee voor je. Succes!

ik heb ooit van een voetballer gehoord dat om die zone aan te pakken je moet oefeningen doen die de romp doet draaien, dus rechtstaand met de armen gestrekt opzij en dan een halve draai naar achter, afwisselend van de ene kant naar de andere, dit alle dagen oefenen, bij hem gaf dat een goed resultaat.Alle voetballers doen dat op de training. Het is het proberen waard. veel succes

Oefeningen voor je taille - taille training Dumbbell bend Seated twist Bent-over twist Op onderstaande link staat het uitvoerig beschreven. Toegevoegd na 44 seconden: http://sport.infonu.nl/diversen/18155-train-je-taille-met-deze-oefeningen.html

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100