wanneer zie je restultaat bij minder dikke buik, als je begint met wandelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Verander je hierbij ook je voeding? Dat heeft meer invloed. En hoeveel wandel je op een dag?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik heb mijn eetgewoontes aangepast, en maar ik beweeg mij te weinig en daarom wil ik wandelen toepassen en daar komt mijn vraag wanneer je restultaten kan zien....
Ritsuka
11 jaar geleden
In elk geval top voornemen, succes :)

Het beste antwoord

Dat valt niet te beantwoorden, omdat het zo individueel is. Ten eerste is het moeilijk te zeggen, wanneer je begint af te vallen, want ik weet niet hoeveel je weegt, wat je eet, hoe vaak en hoe lang je wandelt en hoeveel je hiervoor bewoog...Mensen met een groter overgewicht die niet bewegen, zien sneller het resultaat, wanneer ze beginnen met sporten en bewust eten.

De tweede vraag is wanneer je BUIK kleiner gaat worden. Elk lijf zit anders in elkaar. De ene moet er veel meer moeite voor doen dan de andere. Als ik 2 kilo afval, dan wordt mijn buik gelijk iets minder, maar ik heb vriendinnen die rond de buik heel moeilijk kunnen afvallen. Afvallen rond de buik is in het algemeen heel lastig voor vrouwen, want vrouwen zijn moeders en zijn daarom geprogrammeerd om een voorraadje vet op te slaan voor het geval dat ze zwanger worden. Een platte buik hebben als vrouw is eigenlijk vrij onnatuurlijk. Daarom merk je dat veel vrouwen die over het algemeen slank zijn, toch een buikje hebben.

Om toch het gewenste resultaat te bereiken, kun je wandelen het beste met buikspieroefeningen combineren. Op het internet kun je veel tips vinden welke oefeningen je kunt doen (zie bv. link).

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Verschilt per persoon. Bij de ene kan het na een week al verschil zien en bij de ander duurt het een paar weken voor je verschil gaat zien. Het is maar net hoe je vetverbranding is denk ik en hoe fanatiek je bezig bent.