Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom komt er vocht uit mijn R tepel?

Over 5 dagen wordt ik ongesteld, vandaag kwam een beetje vocht uit mijn r. Tepel wat is dat? Ik heb dit niet eerder gehad.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het was een druppel ofzo heel weinig

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Tepelafscheiding kan een natuurlijke oorzaak hebben. Zo krijgen sommige vrouwen vlak voor, tijdens of na hun menstruatie een heldere, waterige en soms groene of colakleurige afscheiding uit hun tepels. Deze afscheiding wordt vaak opgewekt door sport of seksuele stimulatie.

Toegevoegd na 1 minuut:
Tepelafscheiding is bij een vrouw die niet zwanger is of geen borstvoeding geeft, niet per se abnormaal, maar moet wel worden beoordeeld door de huisarts.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/77694-tepelafscheiding-afscheiding-uit-tepel-melkachtig-bloed.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je meerdere gezondheidsklachten hebt, vooral vermoeidheid, spierpijnen of depressie, zou ik om een bloedonderzoek vragen. Na zwangerschappen kan het optreden dat de schildklier niet optimaal werkt.
Soms zie je dan ook dat er tepelvloed optreedt.

Zelf had ik twee jaar na de bevalling nog lekkende borsten (dat was er niet constant). Achteraf had dat met een schildklierprobleem te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding