Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik een volledig overzicht van de urinoirs in Amsterdam?

Urinoirs, ook wel plaskrullen genoemd, zijn weliswaar niet heel fris, maar af en toe wel heel handig. Een reden om een stukje om te rijden als je maar weet waar ze staan.

Picture for question
13 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is dit die aan de Herengracht bij de Westerkerk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Westerkerk ligt bij de Keizersgracht.
tonijn
13 jaar geleden
Is een plaatje van Wikipedia: Krul aan de Keizersgracht bij Nieuwe Spiegelstraat.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

of zoiets bestaat weet ik niet,schaame een beetje om te zeggen maar weet de meeste uit mijn hoofd word te lang om allemaal op te noemen in het centrum hoef je niet lang te zoeken,in west mercatorstraat,burg:fockstraat,tweede kostverlorenkade,vondelpark,in de pijp;hobbemakade,ruysdaelkade,sarphatiepark,overkat IJ,buikslotermeerplein ;transvaalbuurt;oosterpark,linnaeusstraat,er zijn nog meer maar hoop dat dit genoeg is

Toegevoegd na 11 minuten:
een tip bij de meeste grotere taxi standplaatsen is meestal een urinior
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In de rosse buurt staan er een heleboel. Voor de rest zijn ze op veel plekken in amsterdam weggehaald vanwege het aroma.

Wil je ze vinden... gewoon je neus volgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of er een overzicht van bestaat. Wel weet ik dat er de laatste 20 jaar veel zijn weggehaald. Ze staan nu nog voornamelijk langs de 4 hoofd grachten. En er zijn natuurlijk tegenwoordig heel veel van die mobiele units van kunststof. Die staan meestal wel op plekken waar veel mensen komen, waar veel gedronken wordt en waar je dan nodig moet :o)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding