hoe heet de zoon van rob van daal?

op vakantie heb ik de zoon van rob van daal ontmoet, maar kan hem niet op internet of hyves, facebook, twitter vinden. weten jullie misschien nog wat over die zoon van rob van daal. als het goed is heet hij daan van daal maar weet het niet zeker. help me pleasee!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je waar ze vandaan komen, op welke school hij zit, of hij ook hobbies heeft?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik weet waar hij vandaan komt, en ik denk dat hij net zoals de meeste jongens van die leeftijd op voetbal zit.

Antwoorden (1)

Op een van de websites heeft hij het over zijn zoon John. Maar misschien heeft hij meer zonen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja hij heeft 2 zonen maar welke site is dat?
en bedankt hier kan ik wel wat mee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb me het rambam gezocht, maar natuurlijk kan ik het niet meer teug vinden.
zo te zien houdt hij zijn privé leven strikt geheim en gelijk heeft ie! Wat ik nog wel heb gevonden, is dit:
http://www.robvandaal.nl/fotoalbum_web/res/thumbrightmask.png
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, dit werkt ook niet.