Dit kan te maken hebben met je buis van eustachius,( het open en dicht gaan)als je er verder geen last van hebt en alleen met gapen hoef jij je geen zorgen te maken.
Heb je wel last/pijn of iets dergelijks hoef jij je ook geen zorgen te maken maar zou je wel eens kunnen overwegen om een bezoekje aan een kno arts te brengen.
Uiteraard in overleg met je huisarts!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit zou eventueel je meniscus van je kaak kunnen zijn. Vermits je je mond bij het gapen extra ver opent, kan dit kraakbeen wat extra piepen.