is het een noodgeval als het elastiekje waarmee de beugeldraad vast zit, er half op zit?

ik heb net pas mijn beugel gekregen en ben dus te fanatiek geweest om het schoon te houden. daardoor is 1 zo'n elastiekje half eraf gegaan. het zit nog vast, maar ik heb zelf nog geprobeerd het terug te krijgen waardoor ik een klein spleetje erin heb gemaakt. is het ernstig? moet ik even naar spoedgevallen bellen? ik ga namelijk op kamp komende maandag en mocht het dan opeens los raken mis ik een deel van de dag daar... =\

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Mijn ortho zei dat ik als ik meer dan een week later pas een afspraak had dat ik dan wel moest bellen, maar voor een paar dagen zou het niet erg zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo'n bandje dat om een slotje zit? Heb ik ook wel eens, ik doe hem er zelf altijd weer op met een tandenstoker of iets dergelijks. Nog nooit problemen van gehad in de bijna drie jaar dat ik ermee loop.

Maar als het je niet lukt of als ie kapot of kwijt is, zou ik even bellen om te vragen of dat ernstig is.