waar kan ik verduistering skybril kopen?

Moet helemaal donker en zwart zijn , dus geen zicht meer! Hiermee wil ik aantal proef doen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Koop een gewone skibril en plak hem dicht met zwart tape of zelfklevend plastic.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik denk niet dat de brillen zoals jij bedoeld ergens te koop zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou het ook gewoon zelf maken, het is veel makkelijker en waarschijnlijk goedkoper ook
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee ik wil profesioneel verduistering skybril hebben. Niet zo eentje waarvan je zelf moet maken...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
toch wel, ik heb er eentje gevonden voor 80 euro! Die winkel verkoopt aan politie,arrestatieteam etc. Link mag ik helaas niet geven. Niet voor parctulier bedoeld....
Je zou een Musicmask kunnen gebruiken. Zie http://www.mymusicmask.com/en/home.html. Daarmee worden visuele prikkels uitgesloten, waardoor je volledig gefocust naar de muziek kunt luisteren.

Maar als het echt de vorm van een skybril moet zijn, dan kan je het beste contact opnemen met een sportvereniging voor blinden waar ook zienden aan meedoen. Zie bijvoorbeeld http://www.veenland.nl/showdown, http://www.meerotterdamrijnmond.nl/levensgebieden/sport-en-vrije-tijd/sport/aangepaste-sporten/goalball en http://www.recreas.be/Recreas/Info/Sportinfo/Torbal.htm. De zienden dragen dan namelijk een geblindeerde skibril, dus die moet wel ergens te koop zijn. Het is echter via googelen niet te vinden.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
He bedankt voor je antwoord!! Maar musicmask ga ik zeker niet kopen want het is niet zo comfortabel! Dus skibril, waarmee ik mijn ogen gewoon open kan blijven houden zonder hele tijd dicht moet knijpen. Dus ogen open en toch donker en helemaal niks meer zien. Misschien moet ik maar eens gewone skibril kopen en laten spuiten ofzo...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
professioneel skibril heeft al speciale glas ingebouwd waarvan 100% geen zicht heeft. En juist deze zoek ik!
Amadea
11 jaar geleden
Dat zullen inderdaad de brillen zijn die de sportverenigingen gebruiken. Bel gewoon een vereniging op om te vragen of je als particulier ook zo'n bril ergens kunt kopen.