Zijn er meer mensen die niet dronken kunnen worden?

Uiteraard wanneer je wel een behoorlijke hoeveelheid alcoholbevattende drank hebt genuttigd, bijv. 15 pilsjes op een avond.
Ik zou graag eens ervaren hoe het is om aangeschoten of dronken te worden, maar dit lukt me dus nooit.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
14.6K

Antwoorden (4)

Nee dan kan niet, alcohol heeft altijd effect op je. De één kan natuurlijk meer drinken dan de ander, maar uiteindelijk houd het toch op. Met bier gaat het voor de mensen die wel wat op kunnen niet zo snel, dan raak je eerder vol van het bier dan dat je dronken wordt.
Het is trouwens niet echt leuk om dronken te zijn. Je kan braken en een blackout krijgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je last van duizeligheid hebt ben je ook aangeschoten.
Dat is wat jij denkt dat je niet aangeschoten raakt of dronken. Dan moet je van onze zijde eens komen kijken. Vanaf dat je 1 druppel alcohol in je bloed hebt heeft dat invloed op je.
Hoe meer alcohol hoe meer invloed. Natuurlijk hangt het van de persoon af. De ene reageert er anders op dan de andere. Je moet weten dat wanneer je dronken wordt je echte karakter naar boven komt. Bv iemand die van nature agressief is maar nuchter zich kan bedwingen, zal zijn ware aard laten zien als hij alcohol drinkt,
Je zou eens een video moeten laten maken, op het moment dat je begint te drinken, Ik denk dat je gaat verschieten hoe je veranderd.
Als het nu echt een feit is dat je niet dronken raakt, dan wordt het tijd dat je eens naar de dokter gaat want dan is er iets goed mis met u,
Robby BB
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ontken ze niet, ik zeg dat het niet kan, wat je hier zegt.
Ga maar eens in een rijsimulator zitten en laat je reflexen eens meten. Ik denk dat je nog ogen gaat opentrekken, van hoe weinig alcohol je maar moet in je lichaam hebben om invloed te hebben op je reflexen,
Na 15 biertjes zal je wel onder invloed zijn, maar daarvoor merk je dat zelf niet, terwijl andere mensen wel een verandering zien in je bewegingen, spreken, reageren en handelen.
Wat je verklaard denk je mischien dat het juist is maar dat is het helemaal niet.
Neem eens een garen en een naald, en steek de draad eens door de naald, probeer dit zelfde eens wanneer je savonds terug bent van stappen en dat je 10 of 15 biertjes hebt gedronken, Dat wordt dan lachen geblazen voor je metgezellen.
Als je echt wil ervaren hoe het is om dronken of aangeschoten te worden neem dan is wat anders dan bier. Sterke drank en cocktails werken vaak sneller en je drinkt het makkelijker weg. Ook percentage alcohol wat je in één glas nuttigt ligt vele male hoger en de kans op sneller aangeschoten raken ligt hoger.

Misschien ben je wel een langzame drinker, die kunnen vaak veel meer hebben over een lange tijd te doen met een drankje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja en nee, want uiteindelijk zal er een effect komen.
Zijn dat 15 pilsjes met 4 vingers schuim of 15 flesjes van 0.3 liter?
Als je na 15 flesjes nauwelijks effect merkt is dat heel bijzonder

In de bron uitleg hoe alcohol werkt en een paar testjes die je zou kunnen doen.
Pas trouwens op met testen/uitproberen want je krijgt waarschijnlijk net zo snel als anderen een vergiftiging.

Wel onthouden trouwens.
Ik ken iemand die ook zeer goed tegen alcohol kan. En kan ook goed tegen bepaalde veelgebruikte kalmerings/narcosemiddelen.