is het goed als mannen een vrouwelijk hormonen pil slikken en veranderd er dan aan een man en welke kan hij dan het beste slikken

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.8K

Antwoorden (4)

Ik zou niet weten waarom mannen die pillen moeten slikken.
Zolang je geen pillen nodig heb,blijf er gewoon vanaf.
Je lichaam heeft energie en tijd nodig om die pillen ook weer af te breken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, dat is geen goed idee.
een man die vrouwelijke hormonen slikt, zal borstjes gaan vormen, terwijl de testikels zullen krimpen.
hij loopt een goede kans onvruchtbaar te worden.
het risico op borstkanker en botontkalking zal flink toenemen.
geen dingen om reikhalzend naar uit te kijken, lijkt me zo.
Rieneke1
14 jaar geleden
Dat moet je nooit zomaar op je eigen houtje doen. Als je als transsexueel in het traject van man-vrouw-transformatie zit, doe je dat in de regel onder begeleiding en op voorschrift van een arts.
Wanneer je vrouwelijke hormonen gaat gebruiken, zul je dat primair merken aan het ontwikkelen van borstgroei. Niet spectaculair, implantaten blijven nodig. De lichaamsbeharing zal iets minder worden, maar van je baard kom je zonder elektrisch epileren echt niet af. De belangrijkste verandering zal de toename van het lichaamsvetpercentage zijn.
Maar wat je ook slikt, doe het altijd onder begeleiding, want vrouwelijke hormonen hebben absoluut ook bijwerkingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tsja, wat gebeurt er als een vrouw viagra slikt? Het is nooit goed om hormonale middelen te gebruiken die je niet nodig hebt voor iets. Hormonen regelen de structuur van je lichaam en kunnen zelfs je stemming beinvloeden. Gewoon niet doen dus, hoewel een pilletje waarschijnlijk geen kwaad kan. Vermoedelijk veroorzaakt de anticonceptiepil bij mannen dus stemmingswisselingen, verandering van hoeveelheid sperma/zweet/haargroei, op de lange duur.
Wellicht dat mannen die zich laten ombouwen tot vrouw deze pillen wel mogen hebben om de ervaring compleet te maken - hiervoor zou je een arts moeten raadplegen.