Ik heb net m"n haar zwart geverfd,ondanks handschoenen aan toch verf aan handen en hals,welk middel kan ik gebruiken om het te verwijderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (6)

Doe wat sigarettenas op een vochtig doekje en ga hiermee over je huid.

Toegevoegd na 2 minuten:
De as op een schoteltje deponeren en dat opnemen met je doekje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
MissBiggie
11 jaar geleden
En hoe dan in een huis met niet-rokers?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er woont vast wel iemand in de straat die rookt, dan laat je een gezinslid met een schoteltje daarheen lopen, als je dat zelf niet wil doen, het schoteltje dan wel beschermen tegen de wind :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+...
Nagellak remover of anders terpetine. Het klinkt misschien niet huidvriendelijk, maar het kan geen kwaad ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Chloorbleekmiddel doet het goed. Daarna moet je wel je handen spoelen met azijn, anders blijven ze erg lang naar de chloor stinken. Ook moet je oppassen met kleding, dus je kunt dit het beste bloot in de badkamer doen. Dan kun je daarna onder de douche of in bad met een crèmezeepje of zo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een beetje Cif (schuurmiddeltje) met bleek doet wonderen. En anders lukt het ook wel met een nagelborsteltje met zeep. Het is een wat stevigere scrub-behandeling dan je gewend bent, maar kwaad kan het niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Babyolie wil ook nog wel eens helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zwitsel doekjes. Ruikt nog eens lekker ook, en is beter dan al die chemische troep.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bedoel zwitsal :)