Doe dat niet zomaar, maar alleen als je die ander kunt vertrouwen...

en niemand snapt wat vertrouwen is, dus doe het niet...

Maar bij mij kan dat... en die "mij" is niet een persoon, die XiniX heet...

Toegevoegd na 26 seconden:
Leer auto-hypnose...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ik vraag me af of hypnose mensen er ook wel eens misbruik van maken zoals het geld afhandig hypnotiseren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goede hypnotherapeut heeft eerst een voorgesprek met de client. Zo worden contra-indicaties aan het licht gebracht en bekeken of hypnotherapie bij jou past. Ook is een hypnotherapeut veilig als hij of zij is aangesloten bij een beroepsvereniging. Regels en normen voor ethisch en praktisch handelen zijn vastgelegd in de beroepscode van de Nederlandse Beroepsvereniging Van Hypnotherapeuten. Deze vereniging bewaakt de kwaliteit van de zorgverlening.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het belangrijkst, dat(voordat ik u onder hypnose brengt) u vertelt, dat als er iets gebeurt wat u niet wilt, u dan direct uit de hypnose bent en dit herhaal ik vaak als ik u onder hypno: brengt (dit geeft u dan weer een stukje meer vertrouwen.
Laat u dan eerst uw de gedachten leeg maken en ondertussen zet ik rustige muziek op. Na een paar minuten begin ik dan tegen u te praten en vertel u dat ik van 10 naar 0 af tel, en als het goed is bent u bij 0 dan onder hypnose (dit is niet altijd het geval) het kan zijn dat dit pas na de derde hypnose geval is (hangt van veel vaktoren af).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een gediplomeerde hypnotherapeut.
Er is in deze schimmige markt veel kaf onder het koren, dus zorg dat je ten allen tijde met een vertouwde therapeut in zee gaat.
Ik had er destijds één die me in drie sessies voor altijd van het roken heeft geholpen.
Voorwaarde voor een succesvolle hypnose is wel dat de klant achter de aanpak en methode daarvan staat.
Ben je vooraf al sceptisch, zal het meestal niet helpen.
Zoek iemand op:
http://www.hypnotherapie.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben een paar keer onder hypnose gebracht door een arts ( psychiater )
Mijn advies: ga nooit naar iemand die hiermee adverteerd, je betaald veel geld voor hélemaal NIETS!!!!!!