Wat gebeurt er als je knokkel gebroken is ?

Gipsen ze je dan heel je hand in ?
Ik ben vandaag naar de dokter geweest en die zei dat het zowiezo niet gebroken is omdat ik mijn vinger nog kon bewegen. Had net ergens op een oud forum gelezen dat dat niet waar hoeft te zijn.. Nu moet ik maandag terug als het nog zou is, en dan een foto laten maken. Maar vroeg me af wat ze dan doen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

dat zou zo maar kunnen. ik heb het gehad en na verdoving hebben ze hem geprobeerd terug te duwen ( ik had wat ze noemen een boksers trauma.) Dat was geen pretje. 2 verpleegsters die een bot proberen terug te duwen die gebroken is... Als het allemaal weer een beetje op een knokkel lijkt dan gaat inderdaad de gips eromheen. ( maar moet zeggen het is weer bijna perfect geworden)