Hoe kun je er voor zorgen dat je wimpers mooi krullen?

Ik gebruik al een wimperkruller en mascara voor gekrulde wimpers maar ben nog niet tevreden over het resultaat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

wat je doet, wimperkruller en speciale mascara is al goed, maar als je echt mooie gekrulde wimpers wilt hebben is er maar een oplossing: nepwimpers !

probeer het een keer, waarschijnlijk ben je verkocht !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nepwimpers aanbrengen is niet simpel, dus met 1 keer proberen ben je zeker niet verkocht, bovendien zijn de nepplukjes die je tussen de wimpers plaats mooier en natuurlijker dan een hele wimper, maar ook dat vereist de nodige oefening...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
verkocht met de "look" , niet het gemak, natuurlijk !
ik gebruik zelf een verwarmde wimperkruller en false lash effect mascara. werkt top :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koop een wimperkruller.

http://hotbeautygirls.wordpress.com/2011/04/22/wimperkruller-gebruiken/

De wimperkruller is een gebruiksvoorwerp dat gebruikt wordt bij het opmaken van de ogen. De bovenste wimpers kunnen dankzij het speciale tangetje worden omgebogen, zodat ze wat meer omhoog krullen.

Vaak wordt er ook nog een laag mascara aangebracht om dit effect voor langere tijd te behouden. Het gebruik van de wimperkruller kan met reguliere oogmake-up gecombineerd worden.

Er zijn cosmeticamerken die beweren dat hun mascara hetzelfde effect heeft, namelijk het krullen van de wimpers. Hierover zijn de meningen verdeeld. Sommige mensen vinden wimperkrullers slecht, omdat de wimpers er minder stevig van zouden worden of zelfs zouden kunnen breken.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wimperkruller

Toegevoegd na 1 minuut:
Je gebruikt al een wimperkruller.

Kijk dan in de eerste link hoe je dat ding goed moet gebruiken.

En als het niet helpt: Niet iedereen heeft de wimpers
van een fotomodel
http://www.oohlarouge.nl/?tag=wimperkruller
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zoals hierboven staat : een verwarmde wimperkruller kun je gebruiken of

Wimpers permanent
Dit is een semi-permanente methode van uw wimpers krullen.
Gekrulde wimpers zal de uitstraling van de ogen verbeteren en zal normaal gesproken tussen de laatste (weglaten) 4 tot 5 weken blijven.

Een kleine wimperroller met in water oplosbare lijm wordt gebruik. Als de wimpers zijn gerold en gescheiden helpt dit een mooie natuurlijke uitstraling te waarborgen.
Vervolgens wordt permanentvloeistof toegepast op de wimpers.
Na gedurende 15 minuten wordt een neutralizer opgebracht. Dit duurt dan nog eens 5 minuten.

Tenslotte worden vochtige watten gebruik om de roller voorzichtig te kunnen verwijderen. Het eindresultaat is zichtbaar verbeterde gekrulde wimpers.

Wimpers permanenten

Prijs: € 27,50